mixi

Alla inlägg under februari 2014

Av mixi - 4 februari 2014 15:38

Medans dottern sover ser jag lite på tv serien "Sherlock" som jag måste medge är förbannat grym, den är väldigt välgjort och den 1,5 timmen varje avsnitt är bara rinner iväg, märks inte ens av. 
Är just nu på säsong 2 och jag hungrar bara efter mer o mer!
Ni som tycker om mystik och ledtrådar, ta och titta på denna. Älskar hela intelligens tänkandet dom har gjort hur man själv måste tänka för att komma in i allt!

Säger bara ta en titt!


     

Av mixi - 1 februari 2014 09:46

Gah jag är så trött idag.
Har visserligen blivit bortskämd med att ha en bebis som brukar sova till runt 9 (har ju med o göra oxå när hon behagar att somna med) men idag klev vi upp innan 8 då hon hörde pappa sätta nyckeln i låset o komma så då vaknade hon och blev helt överlycklig.

Hon ÄLSKAR sin pappa. :)


Så nu sitter hon på golvet o röjjer med sina leksaker och lyfter sin baby sitter.
Igår lekte hon så vilt att hon ramlade på golvet 2 ggr. En bakåt och en fram på nunan.... Alla säger "ja men då lär hon sig".. nope... det gör hon inte haha... Som tur e så går hon inte ännu så då ärdet inte likalångt ned till golvet så.

Nej om man ska ta och leta fram kläder till lillskiten hon kan ju inte va i sin pyjamas hela dagen.

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards