mixi

Alla inlägg under januari 2012

Av mixi - 30 januari 2012 12:23

Varit dåligt med inlägg i ngr dagar pgr av flytt och jag har då ej haft tillgång till internet!

Men fixade igång det inatt så bloggar nu istället =)

Känns att det är helt ny luft då jag inte hann mer än o vara här i 12 timmar så blev jag snuvig och hostig >.<

Men det går ju över ^^

Nu håller dom på och lägger nytt golv i vårat kök och sen på fredag kommer dom o gör resten av köket! GLÄDJE!

Men nu ska jag se runt på nätet och vänta på att min sambo ska vakna så han kan ta in tv:n så jag kan ringa comhem.

Jävla tvbox o inte funka som den skall!!!

Av mixi - 25 januari 2012 13:18

Har satt på mig ansiktet klart efter duschen o börjar bli VRÅL hungrig! Så ska iväg o köpa lite snabbmat o sen hem o äta o sen ta och fortsätta! See ya when I get back!  

Av mixi - 25 januari 2012 12:03

Nej man monterade ned bokhyllan, iaf så gott det gick tills jag ej fick ur vissa delar så jag la eländet packat på varann så det är iaf inte i vägen o inte lika tungt. Sen har jag fastnat framför tv:n.

Så tyyypiskt mig!

NEJ, nu ska jag duscha sen jäääävlar drar det igång! Och hör sen! =)

 

Av mixi - 25 januari 2012 10:51

Nej jag har typ inte kommit ngnstanns alls i mitt flyttande men jag kämpar på!

Skrev ett inlägg jag var nöjd med nyss men bloggplatsen loggade ut mig o mitt inlägg var borta.

TACK bloggplatsen.

Men men därför kommer inte detta inlägg bli lika välskrivet.

Men skall försöka jobba på och sen ta en dusch för jag ser för täääskig ut!

Uppdaterar sen!

Av mixi - 24 januari 2012 17:15

Japp då sitter man här mitt i smeten av sina egna grejjer o bara skakar på huvudet.

Hur kan man ha såhär mycket saker och hur har jag fått plats med allt???

Just nu sitter jag även på min bokhylla som jag skall montera ned, det blir inte det lättaste.

Sen att min rumpa håller på o somna av att sitta för länge på dessa kanter gör inte saken smartare.

Men det är bara att kavla upp ärmarna och fortsätta!

Wish me luck!

 

Av mixi - 22 januari 2012 13:36

Nu är det fem dagar! Jobbade min sista arbetsdag idag vilket känns förbannat sorgligt!

Många jag kommer sakna och andra mindre. Och när man ÄNTLIGEN fått en chef med vett i skallen så ska man flytta, aja men som tur kommer man hålla kontakten vilket jag e glad för! Hon e förbannat underbar person!

Ska försöka lyfta på röven idag och faktist ta och packa ordentligt! (tror jag ej kommer lyckats men men).

Men ska tat lungt tills arbetskamraten hämtar nycklar och sen ska jag till min lilla farmor och käka och fika.

Ha en underbar söndag nu people!

Av mixi - 20 januari 2012 23:17

Skulle trimma mina ögonbryn efter jag noppat dom och tack vare grannen som bara PLÖTSLIGT höjjer sin musik så jag blev skrämd klippte jag åt H*****E fel. Så ja... nu sere lite kalt ut på ett ställe... Nu måste jag måla dit mer än vanligt för att få NÅGORLUNDA formning på dom så dom ser normala ut då jag vanligtvis inte går med smink på mornarna då jag jobbar (vilket jag skall göra i helgen). Men nu ere ju bara att slänga på sig smink o se glad ut och HOPPAS att det blir bra... f*n f*n f*n säger jag bara... aja det växer ut...


 

Av mixi - 20 januari 2012 21:39

Har ni tänkt på en sak? Den klassiska och den mest korkade kommentarer från killar som är:


-" Jag gillar naturliga tjejjer!"



Denna kommentar retar mig till skyarna enbart för att jag vet att killar (okej inte alla, och ni är sällsynta) säger detta men sedan när en tjej som inte har på sig smink och inte fixat sig utan ÄR helt naturlig inte duger i hans ögon för ENBART chocken för dom att vi inte ser ut som toppmodeller när vi vaknar är ett sådant scenario att dom inte har haft varken tanke tid eller förberedelse att det första dom säger är: "Ska du inte fixa dig innan vi går nånstanns?".

Dagens killars syn "på naturliga" tjejjer är inte vad man tror. En tjej ska se fräsch o "naturlig" men denna look dom eftertracktar går ej utan arbete av grundligt smink och skrubbning och allt annat vi har för oss. 


 


Men sen mår vi själva självklart utmärkt efter vi har gjort våra "behandlingar", jag är en utav dom! Men sen e jag väldigt lat och gör snabbfix som piggar upp hyn eller döljer mina små errors.


Mitt BÄSTA tips för er som kanske e som jag som har trötta svullna ögon på morgonen och vill piggna till dom!

Använd platta bomullspads (går att köpa på apoteket) och en fryspåse. Om ni har en juice mixer är detta exemplariskt! Använd maskinen för att få såkallad "gurkjuice", dränk padsen i det och låt dom suga i sig ordentligt! platta till dom för att få ur överflödig vätska och stoppa dom på rad bredvid varann i påsen och lägg i frysen! (Ni kan göra hur många som helst dom klarar sig bra i frysen), på morgonen ta två st och låt dom tina medans du kanske äter fruckost. Sedan sätt dom på ögonen i 10 min sedan torka ögonen lätt! Tada! Ögonen ser MKT piggare ut! =)


Nej nu ska jag smörja in mig jag e så himla torr nu när det e kallt!


Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards