mixi

Alla inlägg under mars 2012

Av mixi - 18 mars 2012 21:22

Nej den senaste tiden har inte varit direkt min tid eller vad man skall säga.

Har varit sjukt deprimerad, har ingen lust att äta, ingen lust att gå till mitt arbete, ingen lust att kliva upp.

Jag vill bara sova bort hela dagen.... Nu tänker ni "men du kanske är vårdeppig?", NEJ det är det inte.

Jag får sånna här perioder, men nu har det mycket för att jag trivs inte i min situation alls.

Jag vill inte vara här.

Jag vill inte jobba med det jag gör, faktist första gången på flera år jag känner så att nej jag vill byta yrke.

SÅ ska man inte känna! Men jag kan inte sluta gråta, kan inte sluta känna att mitt liv just nu känns helt meningslöst.

Så fort min sambo kommer hem på tisdag så ska jag lägga upp för honom att jag vill återvända till skolbänken. Jag vill plugga till ngt som jag brinner för, jag skulle vilja utbilda mig till kock då jag älskar att hålla på med mat. Men det återstår att se vad som händer.

Just nu känner jag dock att jag pallar inte...

Av mixi - 14 mars 2012 17:02

Nej jag ska ta o organisera lite imorn så ska ju luckorna på i köket och att jag måste ju tömma köket.

Sen skall jag även ta o plocka upp lite saker i gästrummet. Finns många saker som skall upp som ännu ej e på plats.

Whoop whoop! Dags o kavla upp ärmarna!

Av mixi - 14 mars 2012 16:22


 

Av mixi - 14 mars 2012 14:03

Har nu laddat ned ett BRA videoprogram som jag skall testa mig fram lite så tänkte göra en video sen för att se om ni tycker att det blev bättre. Har dock bara en video innan att jämföra med men.... Ja... Det sög o va VÄLDIGT komplicerat för att göra enkla bloggvideos. 

So we´ll see!

Ska klä mig först så ska jag fixa ihop ngt!

Av mixi - 14 mars 2012 11:12

Ja diskutionen va att det skulle ta en vecka innan badrummet skulle bli klart, men dock efter allt som skall göras tar det nog 2-3 veckor, Aja man får vara glad att d blir klart. Nu är en dusch installerad, rörmockaren var här för en stund sen.

(Tar en bild o visar sen).

Sen får vi ta och duscha försiktigt annars blir det ju fuktskador i betongen o då tar det längre tid. En stund där övervägde jag att ha duschen i hallen pågrund av det hahaha. Nej men skämt o sido, imorn blire en paus med bafrummet förmodligen och dags att sätta upp dom nya skåpluckorna i köket och nya köksbänken. Golvet o väggarna e ju klara så! Ska se om jag har gamla bilder av köket så skall jag visa varför vi valde renovera haha!


Uppdaterar sen! 

Av mixi - 13 mars 2012 16:49

Tvättar, lyssnar på musik o gör pizza i ugnen, det e vad jag kallar multitasking!

SKa ta och gå ned o fortsätta så fort jag käkat klart, kommer inte orka om jag inte banne mig får käka! 

Men fult upp men det skall nog gå bra det med ändå!!  


*sen att jag sjunger fullt och falsk e en annan femma hahahaha* 

Av mixi - 13 mars 2012 14:17

Idag köre jag på ljus sminkning och som ska se "vårig" ut.

   

Av mixi - 13 mars 2012 13:34

Klicka på bilderna för att göra dom större.





Erkänn...

D e ganska snyggt med hålet i golvet *skratt*

Känns som att badrummet genast blev tio ggr mindre eller hur? Komiskt va lite kakel o sånt kan göra för att lura ögat att det är större yta.

Det skulle ta minst en vecka innan badrummet blir helt klart... Så sambon hinner komma hem iaf. Och på torsdag ska det sisa fixas i köket. Så då ere bara badrummet o sen jobba ihop lite pengar för att vi ska kunna få ett ordentligt hem bit i bit.

=)

FRAMSTEG!

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards