mixi

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av mixi - 8 februari 2014 14:20

Dottern är på golvet och leker och jag sitter och funderar.
jag fyller år den 12:e och den 15:e ska jag och en kompis fira gemensamt hos henne och hon har bjudit hem lite vänner, och killen ville att jag skulle ha kul så han hade tänkt han o dottern ska sova borta 2 dygn hos farfar. Visst det är ok samtidigt som jag inte alls vill vara ifrån henne mer än ngr ynka timmar.
Sen dyker många frågor upp i huvudet.

Kommer han orka?

Hon har kommit in i en period då hon sover så oerhört dåligt på nätterna och han sover väldigt hårt så han vaknar aldrig när hon vaknar till på nätterna och är ledsen.

Men det är hennes pappa och känner han att han kommer att klara det är det inte min plats att tvivla, och jag vet känner han det inte går så kommer hen hem med henne. <3



Och för tillfället väntar jag FORTFARANDE på att mitt papper ska läsas in hos FK...Postade detför över en vecka sen och igår när deadlinen var så hade dom ÄNNU inte läst in det i systemet.... Han flyttade på datumet och hoppas det är inläst tills måndag. Han sa att annars är det något väldigt fel och det inte ska gå till så.... Den som blir lidande  är ju jag....


Aja ska vila lite. Är trött så få.


Hej svejs.

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards