mixi

Alla inlägg under april 2012

Av mixi - 21 april 2012 15:01

Ska göra mig iordning för ska iväg till en bekant till mig.

Vi ska ha en tjejkväll vilket jag känner att jag behöver.

SÅ ska sätta mig o sminka mig sen o locka håret, inte för att mitt hår kommer behålla lockarna länge men vafan, lite vill man ju göra.

Har typiskt "tunna strån men tungt hår" så om jag ska ha lockar i timmar måste jag permanenta och... ja d vill jag INTE! Då jag e så ombytlig när d gäller mit hår haha :P

Av mixi - 19 april 2012 17:43

Om ca 1,5 år ska jag o tre vänner till mig till drömstaden TOKYO!

Skall spendera 2 veckor där och bo på hotell och besöka tokyo dome city och shoppa i Shibuya!

Man kan ganska uppenbart inse att jag är salig! Vill ha sparat ihop alla pengar nu och åka på en gång!

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge?

DETTA E BANNE MIG FÖR LÄNGE!


SÅ skapade en ny kategori till detta, då dessa inlägg kommer endast handla om planeringarna och annat tills vi åker!

*förväntansfull*





Problem? ;D    

Av mixi - 19 april 2012 17:31

Detta är den nya pyjamasen jag vill ha! Söt och lite sådär färgsprakig!  

Min pyjamas jag har nu e så sönderanvänd att ja... det e pinsamt nästan o ha den, för där sömmen spruckit är mellan benen på framsidan av byxan så ser ju lite komiskt ut. Får knappt brallorna över röven men jag ska insistera på att ha dom! Varje kväll är det en match mellan pyjamasbyxorna och min bakdel, och jag som står o säger:

"- DOM SKALL BANNE MIG PÅ!"

Sen är det en fight igen om jag ska på toa osv....

Så... ja dags att kanske investera i nytt?

Av mixi - 19 april 2012 15:00

Detta är vad som har stöttat och tröstat mig o ca ja.... 5 min?

Sen va gobiten uppäten och kaffet kallnar fort (Som fucking vanligt).

Idag är jag inte alls på gott humör!  

Har en fet nikotinabstinens då jag inte rökt sen igår morse, och sen jag druckit cola i flera dagar då jag var magsjuk så har mitt koffeinberoende på coca cola kommit tillbaka. Förr kunde jag inte ens sova utan att ha druckit cola.

Så min skalle känns som ett minfält, bara sambon här hemma tittar ens konstigt på mig så får jag ett utbrott.

Tycker inte om mig själv just nu men vad gör man?


Ska lägga mig o vila en stund och lyssna på musik.. Sen är det städning som gäller...

  

Av mixi - 19 april 2012 01:02

Jag ska lägga mig en stund o lyssna på musik, får så förbannat ont i att sitta vid köksbordet så himla länge!

Ska ju vara på jobbet om 6 timmar oxå.

Får se vad denna dag bjuder på.

 

Av mixi - 19 april 2012 00:01

Vet inte om man skall skratta eller gråta?

När kommer ungarna upp i åldern då dom vill trycka upp sina "bröst" (vilket e mestadels en dubbel push-up bh på sig ist för en, eller onödigtvis noggrant gömt papper) pluta med läpparna (eller vad det är dom gör) och ect?

WTF säger jag bara. Att en vuxen kvinna eller 18-åring gör detta skiter jag i för då finner jag det bara komiskt. Men när man ser ungar som e i ungefär 11-12 års åldern? 

Varför är ni så osäkra på er själva ungar att ni hänger ut er så unga? E ni medvetna att allt som ni lägger på internet aldrig försvinner? Och att bilder ni lägger ut kan andra ta och lägga upp någonstanns som ni inte alls vill ha och aldrig kan få bort.


Snälla... ni är bara barn ännu ha inte bråttom att växa upp...


Tragiskt.

Av mixi - 18 april 2012 23:24



Spelar inte riktigt ngn roll vad jag gör för på något sätt hamnar jag ALLTID in på dessa spel på facebook haha.

Spelar dom inte speciellt länge om jag inte känner att jag gör ordentligt med framsteg eller att d e kul.

Men jag ska alltid testa flera spel helst samtidigt och ledsna lika fort...

Vad gör man inte för att fördriva lite onödig tid? Haha. 

Av mixi - 18 april 2012 22:20

Skulle igentligen åkt o handlat idag men sambon ville inte, så blev mat från donken.

Har hållit på och städat i köket idag, är till hälften färdigt så då kan ni ana hur skitigt det var?

Så sitter just nu vid matbordet och mätt och belåten och ska se klart ett avsnitt sen ska jag ta ett värmande bad. Eftersom jag sovet praktiskt taget hela veckan typ så ska jag köra en all nighter, ska ändå upp tidigt imorn för o jobba så kommer ändå inte kunna somna i tid.


Och igår blev det inget bloggande för min del då jag var lite deppig då det var min avlidna mammam födesledag.

Då har man inte direkt ngn lust att sitta vid datorn utan man vill bara ligga nedbäddad och tycka synd om sig själv.


Men men!


Skriver väl en rad sen!!  

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards