mixi

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av mixi - 21 februari 2014 16:35

Kommer du någonsin visa din dotter på bild?
Nej det kommer jag inte =)

Vad är det bästa med att vara mamma? Fin blogg!!!
Jadu, massor av saker! Som att man har den här lilla människan man älskar ovillkorligt och skiner upp ens dag hela tiden! Tack så mycket!

Spelar du några spel längre?
Nja, inte i samma mängd som förr nej, har faktist välddigt svårt och få undan lite tid att hinna spela blir väl en gång i månaden om jag har tur.

Läser du andra bloggar om folk som har barn? I sånt fall vilka då?!?
Jadå, jag läser en del bloggar, men de som jag läser mest som folk vet vilka det är e väl, Dessies blogg, Blondinbella då och då och Paula Uribes blogg.

Hur gammal e din bebis nu? 

Ja om ca 2 veckor är hon 10 månader =) 

Tränar du något? Och vad tränar du? Tack för interessant blogg.
haha nej, jag är Soff potatis nr 1 faktist, den träningen jag får är när jag jagar min dotter över halva lägenheten faktist.Vill börja träna men det får vänta tills hn går på dagis faktist. Tack för att du läser!

Vad får hon för mat? Eller är du en sån som lagar all mat hela tiden och hon inte får äta något annat eller vaddå?
Ehm ja om det nu är så interessant, som jag t.o.m visat i en bild så får hon burkmat, favoritmärket är Nestlés, försöker vänja henne med vår mat men hon äter hellre burkmaten än så länge. Sen så får hon äta det jag äter helt enkelt. Vänjer henne slow but steady hihi.

Dricker hon välling?
Ja det gör hon, majs välling som är mild för magen 2 ggr om dagen, vid mellis tidenoch en på kvällen.

Hur gammal är duu?
Jag är 27 år gammal. 

Vad är din favoritvagn och vilken äger du?

Min FAVORIT vagn som jag helst hade velat ha är Emmljungas Duo Combi, förhoppningsvis har jag råd o köpa den till nästa barn då den inte är billig. Vagnen min dotter har är Tiko 4s och är väldigt nöjd, den kostade 2000 kr =) Den kan göras om till en sittvagn vilket gör man kan ha den länge! Plus man kan vända delen i åt båda håll, framåt eller bakåt.
 


Tack för era frågor! =D

Av mixi - 21 februari 2014 16:24

   Alltså man skaffar ju sig ett favoritmärke som funkar bäst på sitt barn än de andra märkena. Vi har testat mååååånga märken, det som absolut funkade sämst på vårt barn va Pampers, hon blev både
röd och fick utslag och små sår som INTE läkte alls... Så fort vi böt till Libero blev allt det som ett minne blott.
Men sen varierar det från barn till barn självklart.
Just nu när hon är så sprallig så är det UP&GO som gäller, sitter inte så "tajt" då hon  är en fyllig dam men dom håller torrt. Men det skulle inte vara en nattblöjja jag rekommenderar men sen kan det vara för att hon kissar en hel del.
 

Av mixi - 21 februari 2014 16:05

Alltså vissa av dom kan vara bra, sen vissa vill man bara smälla till och fråga hur fräck fårman vara?
Det är inte dom som skall gifta sig men dom försöker ta över helt o blir helt dramatiska! Visst kan man ge lite åsikter om vad man skulle vilja ha då man betalar för sin egen klänning men sen ere ju faktist bruden som bestämmer.
Punkt.
 

Av mixi - 21 februari 2014 12:46

Ska ta och köpa hem säkerhets "anordningar"här hemma då ungen blivit tio ggr vildare än vanligt, och fasen vilken fart hon har.

Sen har hon gått och blivit facinerade av eluttagen vilket INTE gör mig så lycklig. Så dessa saker skall bli införskaffade för hennes säkerhet.

     

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards