mixi

Alla inlägg under juli 2013

Av mixi - 29 juli 2013 10:30

Är så kass på att uppdatera men skriver när man känner för det och har tid =)

Clara är snart tre månader helt sjukt... Känns som igår jag födde det lilla livet...

Hon är redan helt VILD, ingen lugn stund för denna dam haha. Just nu så sover hon lite, vi ska iväg nån gång efter tolv och ta ut pengar för att betala för en badbalja.

Det behövs.
Alltså nu menar jag inte att vi inte badar henne haha, utan det börjar ta kål på min rygg att böjja mig som ett U för att bada henne i badkaret och dessutom nu när hon sparkar o har sig så är jag så rädd att hon glider ur mitt grepp när man är placerad så fel. Så känns bättre med en badbalja!
Sedan på onsdag ska jag iväg och kolla på en bärsele och se om jag gillar den. Förhoppningsvis så gör man det och då blir det lättare att gå på t.ex slottsbesök som vi gör då och då, pgr av att släpa på vagnen och sedan bära runt på henne blir krångligt och tröttsamt för armarna... Va på gripsholms slott (tror det hette så) och givet var det ju praktist taget BARA trappor... Aja an fick lite muskler förhoppningsvis :P

Men ska ta och göra mig iordning lite, vem vet när min lilla vilding vaknar igen   

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Skapa flashcards