mixi

Alla inlägg under augusti 2011

Av mixi - 26 augusti 2011 14:33

Saker som hände igår kortfattat.

  • Fick en ny kyl/frys, vilket e awesome!
  • Hämtade ut lite nytt från H&M som jag tänkte visa på bloggen imorgon LÖRDAG.
  • Sov, sov och åter sov. Va så lat igår att jag fick andra lata människor att se pigga ut.

Så jag ska försöka vara lite mer awesome idag och lägga upp lite inlägg och ev videoinlägg! (om jag orkar och så vill säga).  

Av mixi - 24 augusti 2011 21:37

Denna skall jag testa i helgen!

Av mixi - 24 augusti 2011 20:28

Är trötter idag ändå har jag ej gjort ngt speciellt.

Små jobbat lite, gjort lite ärenden och fikat med en gammal barndomskompis. Ska snart ställa mig i duschen tänkte jag o bli fräsch.

Min farmor ringde tidigare idag och har köpt en locktång till mig    Söt tant hon är.

Hon kommer hem på fredag eftermiddag så får ta en bild på den och lägga upp. Tänkte även testa den med så man ser om den va bra eller ej. Ska snart svabba köksgolvet oxå och byta i kattlådan. Imorn byts min kyl ut! YAY! VÄntat på det i evigheter så har bärt ut mina köks stolar och sådant så dom kan dra ut den gamla skiten. Ska även slänga dom få matvarorna jag har i kylen med. Endast frysvarorna jag låter vara. Skriver senare =) 

Av mixi - 23 augusti 2011 19:02

På fredag får måns sin dom. Ska till veterinären och se vad som sägs. förhoppningsvis blir det bra men man e ju lite nojjig. Haft honom i snart 6 år sen han var en liten bebis. Sjukt dyrt är det oxå. Kommer att gå på 1500 bara för att kolla honom. Och folk undrar varför folk aldrig kan gå till veterinären med sina djur? 

Av mixi - 23 augusti 2011 18:36

Ska tare lungt idag och bara softa hade jag tänkt. Se lite anime och äta chips. *lat*

Ska försöka få tag på veterinären imorn angående katten. Han fick ett sådant jävla anfall igår att det var läskigt. Men det är ju JÄMT upptaget. *suck*

Av mixi - 23 augusti 2011 17:00

Vaknade halv 8 imorse, ringde viktiga samtal o tog imot viktiga samtal. 

Sen somnade jag om.

Och sov tills en halvtimma sen. WTF lixom?

Det är som att min kroppå är medveten om att jag ska jobba extra nu i två dagar på min ledighet som att den ställer in sig på "sov som fan nu!". Men det blir nog bra.

En "morgoncigg" nu och sen ska jag ta och äta ngt. Ska nog ärligt bara ta en kopp buljong e inte sådär himla hungrig.


   

Av mixi - 22 augusti 2011 18:42


Det får duga, smink skiter jag i då jag nydligen skrubbat o smörjt det. Får se vad som blir köpt ^^ 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards