mixi

Alla inlägg under januari 2016

Av mixi - 24 januari 2016 18:07

 
Ja jag vet stökigt, men jag håller på och ska städa... När dottern sonat that is. Då ska det plockas,

fylla maskinen (så den är redo att startas imorgon bitti), strykas tvätt, rensa garderoben och sedan ska jag sätta mig och kolla online seminarier.
Sååå, blir ansiktsmask på och ett glas saft ikväll när jag väl sätter mig. 
Nu ska jag laga färdigt maten som blir Torsk och potatis. 
Det är söndag och jag ville bli latare men men. :)

Av mixi - 24 januari 2016 16:19

 

Har varit en lång vecka men sjukdom, skador och massa annat. 
Sen håller jag på att läsa på då jag har bestämt mig för att starta eget, spännande!

Jag har redan hittat det mesta jag tänker använda mig utav av, så det är ett par andra faktorer jag tänker läsa in och sedan ansöka om saker. 
Man vet aldrig om man lyckas om man inte satsar lite här i livet!

Av mixi - 14 januari 2016 15:02

Just nu är jag sjuk och då jag knappt har energi med mig själv så tar jag och vilar ig och tar igen mig när jag mår lite bättre.

Planerar en ny tutorial tills dess så wait for it.

 

Av mixi - 13 januari 2016 10:32

 

Idag fick jag godkännandet av mitt nya bredband som jag skaffat.

Jag va inte nöjd med det bolaget jag hade innan, jag har haft det i 10år och det har ALLTID varit strul.

Saker jag avslutade för jag ej har det kvar fortsatte ligga på min betalning i flera ånader fast jag sagt ifrån, och även när de tog bort kostanden så låg tjänsten kvar fast jag ej kunde eller att jag ens brukade den FAST JAG SA IFRÅN.
Saker hölls inte och ursäkter efter ursäkter.

Så nu bytte jag till något som jag blev rekommendad till.
Än så länge låter det kanon, och jag längtar till det är nkopplat och klart =)

Av mixi - 12 januari 2016 16:47

   

Ser ni vilken skillnad det är när jag inte har ögonbryn ochnär jag fixat dit dom?
Enda är att jag måste köpa en ny och ljusare brynpenna då mitt hår blivit solblekt. 
Än så länge har jag två st, en Isador som är sisådär, och en av H&M´s innan DE bytte dom! De nya är inte särsilt bra och inte hört så gott om dom heller. Kanske ska hålla mig till isadora?

Av mixi - 12 januari 2016 08:56

Har ni kollat ut eller?
Ser ut som Narnia ungefär :D Ok kanske inte exakt men fantasi likt iaf!
Har ni också fått massor av snö inatt? 

Av mixi - 11 januari 2016 22:45

 

Summering:
Saitama är en hjälte som enbart blev en hjälte för nöjjes skull. Efter 3 år av “special” träning, dock, har han blivit så stark att han praktiskt taget är oövervinnerlig. Faktist, han är för stark—även de starkaste otståndarna blir knockade efter enbart ett slag, Och det visar sig att faktist vara så stark är faktist oerhört tråkigt. 
Med hans passion att vara hjälte försvunnet med förlusten av sitt hår, och fortfarande möta nya fiender varje dag, hur länge kan han fortsätta såhär?

Av mixi - 11 januari 2016 22:12

    

Här sitter jag, och väntar på att sockerkakan i ugnen ska bli klar och... äter smeten hahaha

Det e den stora fördelen som förälder att göra saker när de sover, man behöver inte dela med sig och låtsas som man inte vill ha, nu kan man norpa åt sig hela skiten själv MOHAHAH! 
Alltså sockerkakan bakar jag mestadels åt henne, jag vill bara ha smeten ;)

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards