mixi

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av mixi - 23 februari 2014 08:49

 
Detta kan inte mer än att stämma, varje gång jag skulle träffa eller göra mig fin för dotterns pappa så såg jag alltid till att ha matchande underkläder! Det var A och O. Hade jag inga fina hemma så gick jag o köpte så det fanns :P
Man visste ju aldrig hur kvällen skulle sluta så va lika bra o vara beredd, plus man kände sig finare av ngn anledning av att man visste att dom va fina o matchande, inte att man hade den sköna mys BH:n och sina snoopy trosor direkt :P 

Av mixi - 23 februari 2014 08:09

 

Någon mer än jag som önskar man kunde vinna mer än en ny lott på triss? Det är det ENDA jag vinner, skrapade en lott imorse o tada en ny lott,och man vet att nästa kommer det vara en nitlott på men man banne mig köper dom ändå... Är ännu idag sur för en dryg snubbe som köpte exakt en lott efter mig och vann 10000 och va hur otrevlig mot personalen som grattade för vinsten, allt va bara skit pengar "äsch... jag skulle ändå handla mat så inget direkt o hurra för..." Kan ju erkänna att slå honom i pallet o ta lotten hade slagit mig meeen, jag va där o växlade in min lott... mot en ny... som alltid.
Vinner aldrig på grejjer så haha. Aja ska återgå till min lilla kicker här som plötsligt ville ligga bredvid mig i soffan enbart för o sparka mig i sidan. 
woho... god morgon.

Av mixi - 23 februari 2014 07:56

Är så tröööött....

Gick ändå och la mig tidigt igår men pg av att jag inte har druckit läsk på länge så kunde jag inte sova, jag bara låg och suktade efter ett glas till ett glas till osv. Jag har alltid haft ett coca cola beroende och det e ganska jobbigt.
Skulle nog aldrig bett dotterns pappa köpa hem det.
Men men!

Försökt o få det lilla monstret att somna om! Hon vägrar äta ngt och vällingen vill hon inte ha, hon är helt enkelt inte hungrig... Har sparat så får se om hon vill ha sen då. Nu sitter hon o leker.


Såhär tidigt har hon inte vaknat på länge, hon brukar vakna runt 9-9.30 för att hon väljer att somna så sent. 

Men detta kan ju vara ngt positivt oxå, kan ju betyda att hon kanske somnar tidigare?


Men natten har varit jobbig, hon blir snabbt varm och vaknar av det, hon vill inte sova ensam och vaknar av det, hon vill tutta fast jag inte har mjölk och vaknar av det, ja listan kan göras lång, slutade med hon fick somna på mitt bröst o sen sov vi sådär i ngr timmar. 

Lääängtar tills hon kan sova i SIN säng och själv. Men det är min dumhet för ha låtit henne sova hos oss... hela tiden. Hon är van med det, men jag "tränar" henne nu med att lägga henne i sin säng till o från och det går sisådär. Men det är en början.

Oj dett blev långt såhär på morgonen. Jag återkommer! :)

 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards