mixi

Alla inlägg under juli 2011

Av mixi - 31 juli 2011 20:14

Sitter o checkar på en asbra sida med varor från japan med lösögonfransar! Fan sådant finns dessvärre ej här i sverige! Synd men fan va det dreglas! Och dessvärre har dom sommar stängt =( Men bara o vänta o beställa när dom e tebax!


http://ichibankao.com/misc_eyelashes.aspx


Titta och dregla ni med!

Av mixi - 31 juli 2011 19:25

Vissa saker kan faktist störa mig något enormt! Det är när tjejjer som utger sig som spelbrud visar sig vara allt än annat. Nu sitter väl ni och tror att jag syftar på klädstil och personlighet men där har ni förbannat fel. Vad jag syftar på som själv är spelfreak och är tjej möter eller pratar med en som säger att den e världens spelbrud så man inte kan ana! Här kan jag ge hur det kan störa mig:

(Okänd) : Gud vad jag älskar att sitta och slappna av framför ett bra spel, hehe, man e ju lite av en spelgalning. 


(Mixi): Jasså vad lirar du? Kanske kan spela något ihop? =)

(Okänd): Jaaa det vore kul! Jag spelar Sims!! HARDCORE!

(Mixi): Ehm.... va?

(Okänd): Ja? Sims 3! Spelar det jämt! Jag e värsta spelnörden!


Alltså.... nej nej nej OCH ÅTER NEJ! Att spela sims o ect gör er ej till spelnördar! Jag själv spelar varierande av spel och det är ett intresse, det är d som gör en till spelnörd! Så vart är alla spelbrudar??


   

Av mixi - 31 juli 2011 19:07

Innan jag fixat med nya datorn och övrigt så blir det ej egna foton ännu men dom är på gång.


Detta är ny inköpt:


Sedan så har jag även införskaffat strumpbyxor och strumpor men tycker ej dom är lika snygga att visa haha.



Av mixi - 31 juli 2011 18:59


Vad är er favorit årstid? Min är utan tvekan vintern, men det är väldigt många som älskar sommaren. Jag vet inte faktist, men jag föredrar kylan, sitta med varma mysiga kläder, tända ljus, snön ligger orörd på marken och man ser på någon bra film och bara råmyser. Värmen tycker jag inte om alls, spelar ingen roll vad man har på sig för det är varmt och svettigt oavsett, går inte o somna på nätterna och gör man det vaknar man för att det är varmt och kvavt. Men det är ju olika för alla, så vad gillar ni?   

Av mixi - 31 juli 2011 18:30

Det har varit en bra dag!

Vaknade och insåg att jag har en sprillans ny data bredvid mig som lyser upp min tillvaro, då min förra gick sönder och jag kände att jag ville ha en bärbar. 

Så ching ching 3,5 månader passerade och jag hade råd att köpa en bra dator.  








Dock hittade jag ej några tv-spel jag ville ha plus blev väldigt irreterad inne i affären.

Inte nog med att handen centrum vill ta kål på sina kunder genom att inte ha någon bra ventilation inne i gallerian, när jag väl går in i spel affären så får jag skumma blickar som om jag har gått fel eller att jag borde ställa mig vid gulligull spelen.

WTF? Om jag vill lira mina skjut, rollspel, fighting och ect så får jag väl fan göra det? Snacka om att vissa drar förutfattade menningar bara för man inte ser ut som en som spelar dygnet runt.




Men men, man kom ju hem med en ny bebis (aka datorn), så blev en 100% perfect dag! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards