mixi

Alla inlägg under juni 2012

Av mixi - 25 juni 2012 17:10

Haha ja jag vet låter komiskt men som sagt jag jobbade natt igår. 

Plus jag trodde jag jobbade natt idag med men har kollat både schema och "hemsida" och jag e tydligen ledig i två dagar. Se där lixom! 

Verkar ev som att man får en lägenhet oxå! Eller får o får verkar som att ett bostadsbolad är villig att låta mig hyra trots en prick (tack vare idiot CSN). Så ska fixa iordning allt sen dra dit.

Men ska nog bli filmkväll idag och bara tat lungt.

 

Av mixi - 24 juni 2012 20:57

Om ca 20 min ska jag iväg till jobbet och jobba natt.

Ganska seg o skulle då hellre vara hemma än att vara där känner jag nu. Men måste jobba för att få pengar och ect.

Beställt lite kläder med min kompis idag. Haha snacka om att tiden flög, samman lagt satt vi i 1,5 timme :P

MEN är man noggrann så är man, vi är likadana att vi vill gärna inspektera mkt som vi kan o läsa om materialet o så, så man inte blir besviken när man får hem plaggen.

Ska slänga upp lite bilder på vad jag valt o ta hem. 

Men men, off to work!

Av mixi - 24 juni 2012 14:37

Igår var man på dop, det var verkligen jätte fint!

Efter gick vi och fikade och pratade en massa, blev mycket samtal om arbetsvillkor och arbetsmiljöer, även mycket prat om barn. Va en mysig dag.

Kom sedan hem vid ca halv 21 och vi satte och och åt. Vi va både trötta och hungriga, plus min kompis hade stressat hem för att hinna fixa sig inför dopet.

Såhär såg jag ut för dagen.

 

Störde mig dock att se mig på bild och hur mycket vikt jag lagt på mig! Men det skall ändras, nu är det hård träning på schemat! 

Jobbar natt idag så ska vara uppe ngr timmar till innan jag snoozar ett tag innan jobbet. Men jag hinner ju skriva ngr inlägg innan dess.

Av mixi - 19 juni 2012 20:23

Ja hej igen, varit ett uppehåll då jag haft relations problem o ect. 

Tack vare det har d gjort att jag inte kunnat blogga ordentligt alls.

Men nu förhoppningsvis så ska jag kunna fokusera på att skriva lite då o då.

Ska snart iväg o jobba natt (vilket inte gör mig så himla taggad) men man måste få in pengar.

Natt på er!

 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards