mixi

Alla inlägg under december 2011

Av mixi - 31 december 2011 10:20

Man blir lite sur när man FÖRST möter på en arbetskamrat som påstås sig vara "sjuk" hela veckan men e ute och shoppar i en galleria i en annan stad? Bortgjord säger jag bara!

Sedan när man tagit ledigt och planerar massa som måste göras går en annan arbetskamrat sjukanmäler sig dagen innan nyår HELT plötsligt!

Sådant här gör mig ytterst förbannad!  

Det e ju självklart JAG måste jobba då för att för jag e inte den som lämnar andra i sticket och låter dom slita arslet av sig, så jag sa att jag självklart tar och jobbar idag men jag vägrar jobba imorn! Min pojkvän kommer trots allt hit och vi skall fira nyår med vänner då tänker inte jag upp tidigt o jobba när jag vill sova ut.

Men men det e bara att slita arslet av sig idag och hoppas jag hinner med allt. TACK GODE GUD gick jag på systemet igår och färgade även håret och skaffade ny tröjja. Nu är det bara ALL städning och disk.... Ska bädda rent nu innan jag drar iväg igen så slipper jag även göra det när jag kommer hem... *suck*


Aja... Gott Nytt år på er alla~! Hoppas alla får en trevlig kväll!

Av mixi - 29 december 2011 20:45

Sitter här o ugglar och ser på simpsons för tillfället. DIskade lite föreut när jag vaknade haha. Däckade praktist taget när jag kom hem från jobbet... En "powernap" blev en tupplur på över 4 timmar.

SÅ dricker lite julmust och käkar cheezeballs, för en gångs skull försöker inte katten sitta millimeter från mitt ansikte för att få en vilket kan vara väldit påfrestade ibland HAHA. =)

Och imorn blire en hel del o göra :)

1, Jobba

2, Fika med en gammal bekant efter jobbet (så måste köpa fikabröd)

3, Träffa en tjejkompis o köpa lite grejjs

4, färga håret + ansiktsmask o peeling

5, Spela L4D2 MOHAHA =D

Av mixi - 28 december 2011 23:18


Nu är det inte ens en månad kvar tills jag flyttar till ett helt annat län o en helt ny outforskad stad, mycket nervöst skall jag säga! Min pojkvän har ju allt där så för honom blire ju inte en lång flyttdirekt, men själv flyttar man 2,5 timma från vänner och familj. Visst man kommer ju skapa nya bekantskaper där genom arbete, men ändå så känner man sig orolig och ängslig om hur allt kommer att gå. Sen är jag samtidigt väldigt förväntasfull och kan inte vänta tills jag flyttar! Längtar tills jag får bo ihop med den man jag älskar! =) Nya utmaningar och nya saker att utforska! Men man önskar man hade folk man kunde fråga om tips hur dom gick till väga när dom flyttade långt till en annan stad, känner dock inga som gjort då dom alla flyttat inom stockholm och inte så långt haha.  

Av mixi - 28 december 2011 22:54

Av mixi - 28 december 2011 22:42

Hur kommer det sig att man alltid ALLTID blir sugen/hungrig på kvällen när ALLT har stängt? :P Fan helt otroligt alltså haha. Brist på annat så beställde jag lite kläder på HM så man har lite nytt till nästa månad (beställde först o främst dojjor).

 

Ville bara ha ett par enkla dojjor då till våren, alla andra mina skor e helt pajj förutom ett par KNALLRÖDA som jag haft as länge och brukade ha som tränings skor tills nydligen mina NIKE gick sönder *sob*.

Sen jackan tyckte jag bara va en skön färg o passar till när det börjar bli lite varmare =)

Ska ta och sova en stund till sen kanske man ska ta o duscha o göra sig iordning. Sovit en del under dagen så lär ju ej få bra sömn inatt. *suck*

Men men, what to do? 

Av mixi - 26 december 2011 14:11

Ja idag blir det en relativt lat dag, just nu e jag bara hemma en stund då jag ska iväg igen och jobba. Jobbar till ungefär 17 idag. Men det blir ju nice betalning då d e röd dag ^u^ höhö.

Sitter och lyssnar på JPOP och försöker piggna till, well that aint happenin så man får ta och fixa resurser att piggna till sen senare. Imorn beroende på hur jag jobbar ska jag köpa lite mera grejjer inför nyår tänkte jag.

Behöver lösögonfransar och sen ska jag köpa en ny flytade eyeliner, ett nytt linne (om jag köper det kan jag visa bild.

Sen så ska det ju bli lite drickbart till helgen! =)

Blir nog Vin och Midori drinkar hehe, MUMS!

Nej om man skulle kanske ta o göra ngt vettingt innan jobbet. Skriver nog senare. 

Av mixi - 24 december 2011 22:15

 

Sitter här o äter sirapspinnar! Älskar dom! Har varit på jul firande med familjen, pojkvännen var med sin, han kommer sedan innan nyår, då sista gången vi ses på distans innan vi flyttar ihop sen i januari vilket ska bli jättemyyys! Fick choklad (nam nam), pengar, ett ljus som man skall ha i badrummet typ aromaljus, och sedan trisslotter (dock nit på alla). Så en mysig jul ^^, Får fler julklappar sen av pojkvännen! Ska faktist bli interessant o se vad han köpt.

Men hoppas ni alla haft en mysig jul! Nu skall jag se lite serier o sen sova! Nattis!

Av mixi - 23 december 2011 18:29

Idag skall det bakas! Sen senare kommer min polare hit och då ska vi baka båda mjuk och hård pepparkaka, sen blir det muffins också! Det skall bli gott!

Men måste dra upp mitt LATA arsle ur soffan o diska klart! 

Tänkte jag skulle ta en ciggarett först o sen ta och fortsätta.. La iaf sakerna i blöt innan jag satte mig här.... 


Delar med mig ev denna låt! Den gör mig jämt så glad när jag hör den ^^

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards