mixi

Alla inlägg under maj 2012

Av mixi - 22 maj 2012 20:22

Nu duschad, rakad, inpackning, och nysmord... Känner mig som en relativt ny människa!

Tack att bara en dusch kan göra så mycket! Men det e så skönt ibland o bara stå i duschen o tänka och grubbla.

Idag så blev det en extra genomgång då om d e nice väder imorgon så ska jag och en kompis ut o sola och äta glass. Känns som man måste börja få lite färg då man e så sjukt blek.  

Av mixi - 20 maj 2012 18:28

 

  Du och Jag  Kissen Min   

Av mixi - 19 maj 2012 15:17

Nej jag tog en varm o skön dusch, delvis för jag fick en del av kattsanden på mig när jag bytte låda (mysigt...not), och för att jag kände jag måste slänga på en hårinpackning idag. Så nu har jag skrubbat huden oxå ln o fin så luktar man som en äng ^^ Man känner alltid sig som ny efter en dusch!


  

Av mixi - 19 maj 2012 12:57

Nej vaknade alldeles för sent idag och legat o dragit mig i sängen... :( Ska rensa Kung Måns kattlåda idag och svabba lite tänkte jag.... Sen lär jag lata mig här... Ska jobba imorn vilket jag INTE är pigg på alls... 

Off I go! (Ska spela en timma först höhö)


 

Av mixi - 18 maj 2012 21:03

Dags att hoppa in i duschen o locka upp håret över natten hade jag tänkt.

Det e typ det enda jag kan göra så håret är lockigt i ngn dag eller två, då mitt hår e "tungt" så lockar går ur lätt som bara den i mitt hår. Tro mig, ingen hårsprej funkar testat 90% av alla på marknaden och ingen håller lockarna i mer än en liten stund... Aja allas hår är olika =)  

Av mixi - 18 maj 2012 20:34


Fan va tufft d skulle va!!! Blev helt såld när jag fick se den slutgiltiga färgen. Sött som bara den =) Men jag skulle nog satt den blå färgen en cm under den lila så det hade blivit lite mer effekt ^^

Av mixi - 18 maj 2012 18:31


Hittat lite smått som jag skulle vilja ha, hittar alltid saker när jag vet jag inte har råd haha. Ne men seriöst... Just nu håller jag på o betala av lite skulder så shoppingen får avvakta tills detta e gjort eller jag får in en extra slant ^^ Yay!



Av mixi - 18 maj 2012 16:09

Självklart när man ej har råd till det så blev man jätte sugen på sushi ju! Aja nästa vecka e det lön!!



Åter till städningen nu så den NÅN gång blir hal vägs klar... Varför e jag inte pedantisk för? haha.  

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards