mixi

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av mixi - 26 februari 2013 20:02

Sitter på mobilen då man håller på med annat på datan haha. Va skönt ute idag så handlade lite smått o gott...

Av mixi - 26 februari 2013 14:27

Ibland blir jag så grymt besviken och ARG framförallt!

Jag förstår inte hur människor jag med gott samvete gå till andra människor och säga vad dom är och inte är.

Vad fan ger er den rätten? Är ni så jävla svartsjuka att ni måste gå och livnära på att försöka väsa in era giftiga ord i någons sinne för att må bra? Jävligt komiskt finner jag det att NI inte vågar alls göra det när jag är på något sätt i närheten och kan be dig dra åt helvete.

Blir så förbannad varje gång jag får höra vad ni går fram och säger till MIN familj era idiotiska påståenden som dom är enligt mig! VAFAN vet ni hur jag tycker och känner? Och VAFAN har sagt åt er att ni ska gå och säga hur MIN familj är mot mig? Ni vet inte ett jävla skit ska jag meddela er! 

NI som jag menar som jag VET ramlar in o läser det jag skriver (ja jag kan mer data än vad ni rövhål fattar), var förhelvete ALDRIG där när jag behövde någon det var MIN familj! Dom fanns där! Dom stöttade mig! Dom plockade upp mig! Dom älskar mig!

Vet ni vad ni gör? Ni sitter där med era jävla sorgliga liv o leker "viktiga" och "föräldrabilder" när ni är ett par fucking nobodys i mina ögon... DET är vad ni är! NOBODYS!

Jag beklagar att ni finns i min krets, i min blodslinje t.o.m Den dagen jag kommer på er på plats med era ageranden då jävlar kan jag lova att ni kommer inte i närheten av min familj något mer.... OCH får jag veta att ni går i närheten av mitt barn med era ormliknande ord mot hennes familj då slår jag ihjäl er.... 

Blodsband eller inte, jag exkluderar er från mitt liv från den dagen om ni fortsätter med era handlingar och giftiga ord mot min familj.... Och ser till att ni får äta upp dom.


 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards