mixi

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av mixi - 23 februari 2013 20:21

Jag börjar bokstavligen bli galen....

Gått så långt att jag får bröstsmärtor av grannen för att dom gör att jag mår så sjukt dåligt med ångest....
Gränsen till att gråta så illa är det....

Har inte kunnat vila för dom spelat vid tillfällen man aldrig är beredd så man hoppar 20 meter då det alltid är på högsta volym....

Är nervös att bebisen ska bli påverkad av detta.... Och blir ju inte schockad om den blir det då jag själv lider av det.... 

Fy fan säger jag bara....



Trodde man förstod att man ska ha respekt för sina grannar? Och att ens bostadsbolag hjälpte till med sånt här för att alla ska må bra och trivas med sitt boende? Att störningsjouren inte suckar när man ringer när en annan e på bristningsgränsen pgr av brist på sömn...



Snälla snälla.... sluta....  

Av mixi - 23 februari 2013 16:24

Funderar på om jag ska ta och fixa med håret lite och få det lockigt.

Enda om jag ska få det och hålla ett tag är att göra "papperspapeljotter" och rulla upp håret med dom.

Mitt hår är så tungt att lockar jag det med locktång så håller det aldrig, och permanenta vill jag inte.

Men Bara och hoppa in i duschen och dra igång med att bli lite bortskämd!


 


1, Inpackning

2, ansiktsmask

3, rulla håret

4, Smörja in kroppen (utom bröst o mage där jag använder en speciell olja för att ge vitaminer och slippe britningar)



Seeen ska jag nog ta och fixa mat?   

Av mixi - 23 februari 2013 13:41

Nej nu har jag donat för fullt så ska ta en paus från städet nu haha.

Gawd va trött jag blev :P

Vilopaus!

 

Från förra sommaren, hade jobbat natt så hade fruckost ute med frugan och tänkte ha Måns ute samtidigt.
Som ni ser va han ÖVERLYCKLIG att få komma ut haha, (han hatar att vara ute).

Där va man en stlk 36 med kurvor ;D innan Clara blev till.

Tiden går fort!

Av mixi - 23 februari 2013 12:13

Känner mig sjukt utvilad idag endast pgr av att jag sov hos frugan inatt....

Men vaknade tidigt sjukt nog haha...

Vaknade av att grannens bebis snett nedanför henne vaknade och då satte jag mig upp automatiskt och kollade åt hållet där vi har vår spjälsäng tills jag insåg två saker...


1, Jag är inte hemma
2, Clara är inte född än

 


Så jag kliade mig själv i skallen, tog min toa paus och sen va jag vaken tills frugan gick upp vid 9.40 haha.....

Då hade jag redan varit vaken sen halv 7. 

Men vad gör man när man INTE kan somna om   

Har startat tvättmaskinen och ska nu dricka en kopp soppa innan jag drar igång med dammsugningen, vilket behövs. Ska ta lite pö om pö så jag inte får sånna sammandragningar.

Postar sen ;D


Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards