mixi

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av mixi - 9 februari 2013 22:46

Gick in i vecka 29 igår o känner mig bokstavligen klumpigare och som en boll.... 

Plus fick en försmak på ett par riktigt förvärkar idag, lite smått läskigt... Men jag hade gått lite mer än vad jag skulle då det blir väldigt ansträngande i snön att gå då dom plogar så jävla osmidigt här i stan... 

Men ett par färska bilder har man:
     

Ja man blir då inte mindre! Haha....

Och månsini har ju hittat ett nytt ställe o sova på.... spjälsängen..... Bildbevis:
 

Tacka att jag inte fixat klart sängen ännu.... Inte direkt så jag kan få honom o sluta, han går sit o sover när antingen jag sover eller inte e i närheten... Aja jag har tur o kan tvätta madrassen så det blir o göra det innan pluttan kmr.


Men nu ska jag sela lite. Sen sova till o se "Bones". Natti =)

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards