mixi

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av mixi - 24 februari 2013 23:21

Sitter här i ena soffan med Måns bredvid och ser tv.

Lilltjejjen ålar sig i magen och jag mår lite bättre just nu, har varit en jobbig dag men mycket gråt och spänningar i kroppen.

Fått ringa störningsjouren 2 ggr och jag hoppas att jag inte behöver ringa mer.... Men jag vågar inte hoppas längre....

Sambon ska ringa bostadsbolaget imorn då jag dom knäckt men psykiskt...

Kan inte sova, får inte vila på dagarna, kan inte se mina program som blir överöstade av deras musik som spelas på max o dundrar i mitt sovrum ut till vardagsrummet.

Måns har krupit ihop med mig hela dagen för att han själv är helt stressad av deras beteende.... Så nu när det varit tyst *peppar peppar* tokdäckade han och sov djupt... Lilla plutten...


Imorn är det föräldragrupp så ska upp vid nio o försöka ta lite fil och sen fixa mig någorlunda presentabel.... Måste gå vid halv 12 då det tar mig en timme minst att gå en sträcka som igentligen e typ 10 min en kvart vanligtvis, och mötet börjar 13, så då kanske jag hinner till butiken o köpa ngt o tugga på o dricka.


Men nu ska jag ligga o se lite tv innan jag vågar gå in o lägga mig i sovrummet.... Natti! =) 

Av mixi - 24 februari 2013 16:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards