mixi

Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Fullt ös idag

Av mixi - 28 mars 2013 00:43

Har fått massa gjort idag....


Varit och pratat med psykologen om lite olika saker som pågår och denna tid som jag sjunkit ned i deprissionen igen...

TACK FÖRSÄKRINGSKASSAN!

Tack vare vissa idioter där så har jag ännu ej fått mina pengar och det betyder att inte mina räkningar är betalda ännu heller... Sista gången jag litar på vad kundtjänsten säger, hädanefter skall jag be om att bli direktkopplad till hon som har hand om mina ärenden... USCH... Ska ringa imorn och fråga när dom anser jag ska kunna betala räkningarna..


 


Sedan diskuterade vi om lite saker jag ska skriva i mitt förlossningsbrev osv... Då jag är en person som behöver lite krutgummor runt mig när jag har ont då jag inte är den som gråter utan blir arg så kan det vara bra att dom vet att jag e sån och att dom inte skall ta det personligt då min personlighet helt vänder... Lite Jekyll and Hyde dilemma haha... 


Sen så har jag varit hemma och städat, lagat 2 olika typer av revbensspjäll med ris o Cafe dé Paris sås till, vilket uppskattades härhemma hehe. Tog bara sisådär nästan 2 timmar men d vare värt!


Kollade på Efterlyst ikväll och jag blir fan fundersam ibland.... Dom kan visa vittnen och folk som blivit utsatta (ja ni tror inte gärningsmännen som gjort saker vet vilka dom är iaf och kan besluta att återvända för att dom gått ut offentligt?). MEN..... dom som mördat, misshandlat och våldtagit folk som ska ni skydda genom att blurra ut deras ansikten och innehålla med information om vad deras etnicitet är? HÄNG UT IDIOTERNA NÄR NI HAR EN BRA BILD! Och fråga inte "känner ni igen personen?" 

Nej efterlyst det gör jag inte för att jag ser är en jävla BLOB!

Jag skiter i om idioten är såsom från lappland, kina, USA, iran eller vafan den är ifrån. Har den gjort ett brott ska den fan åka fast! Jag personligen skiter i vart idioten kommer ifrån men det kan vara bra med grundlig info! 

Men sen kan Hasso Aro slänga ur sig att för några år sen var det känt att finnarna stod bakom brotten i sverige? Är det okej att säga? Dubbelmoral säger jag!

Usch.... Lägg ut en bild o ni har fast puckot på nolltid...


Sen så har vi kollat kissekatter.... Då vi är måna om att Måns ska ha det så bra som möjligt och att vi märker att han skulle behöva en kompis nu då han är så lekfull och vi inte orkar (speciellt inte jag) och han märker det och sen slutar det med han sitter o skriker på oss.... Plus då lilla bebbin kmr snart så kan det vara mysigt oxå för Måns o ha en egen liten o ha hand om o lägga sin tid på så han inte tror vi glömmer honom... Men det får bli senare, först kommer lillbebben, sen ska vi kolla ut en kisse... Vi måste ju "skola in dom" till varann. Har hittat en uppfödare där vi skulle vilja ha katt ifrån men dessvärre så tajmar vi alltid in det fel. Men får se! Förhoppningsvis har vi ekonomin när vi kollar på om dom fått in en kull. And by the way... D e sibiriska katter vi checkar då sambon e allergiker..


Nej dags o bädda ned sig... Natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mixi - 31 maj 2016 13:14


  Soligt och skönt ute, iaf i skuggan.Dottern har fått nya sandaler och som vanligt är jag galet osäker på storlekarna i dom, men kan byta i värsta fall som tur e. Hoppas ni får en bra dag i solen! ...

Av mixi - 29 maj 2016 17:23


  lagar lite krubb, blir enkelt, tikka masala med ris. Eller iaf en version av det ;)Hoppas alla haft en bra mors dag!  ...

Av mixi - 29 maj 2016 11:30

    En annan ska ta och vila och göra så lite som möjligt. okej... Jag har redan städat och dammsugit och grejjer MEN NU ska jag ta det lungt. Ska till en kompis och mysa som bara den <3 Ha det gött alla idag! ...

Av mixi - 29 maj 2016 09:53


GlAD MORS DAG PÅ ER!       

Av mixi - 27 maj 2016 16:56

    Alltså det är galet slitet, fickknappt ur min toffs först.Jag har länge funderat över att bara klipa av skiten till axlarna och slänga i en fin färg. Som syns har jag väldigt mycket naturliga blonda nyanser i mitt mörkblonda hår. Men Det ser ju...

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards