mixi

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av mixi - 1 mars 2013 19:14

Ja det blev ju en hel del handlande igår.

DÅ jag tänkte vila lite nu så skriver jag lite snabbt hehe.



1, Handlade mat


2, Handlade bilbarnstol


3, Köpte en ny fisk (som vi döpte till El Puffo), ny handpump då den andra gick sönder så vi kan göra rent i akvariet och sen handlade vi kattsand till Måns. Vi valde att inte köpa nya växer då vi måste kolla upp vad det är för akvarielampor vi har då dom är gamla och gör det blir mkt alger, så mätning och sen ska vi köpa nya lampor och växter på det. Annars ruttnar växterna fort bara så d e o slänga pengar i sjön.


4, Två xbox spel (Ett till mig o ett till sambon) och ett Yoshi gosedjur till lilla bebisen. (Klart bebis ska ha lite spel gosedjur när hon kommer då mamma e gamer och mer skall det bli!)



Tror inte det blev så mkt mer än så faktist... Inte vad jag kan komma ihåg iaf. Men men.... Ska vila nu så skriver jag väl ev en rad eller två sen!

 

   

(Gosedjuret lill pluttan fick och sen spelet jag fixade till sambon.... Vet att detta har han tittat på nätet o velat prova så då fick han det när jag såg d fanns.)

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards