mixi

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av mixi - 23 mars 2013 12:31

Vaknar för att jag hör ngt bekant ljud som jag inte gillar....


Katten+diskbänken+hoppa ner o springa sätta sig under matbordet= Gjort ngt matte kommer koka av ilska för.

 


Och japp givetvis det hade han! (Plus min sambo är inte oskyldig han heller!) Han hade hoppat upp tagit en köttbit och satt sig o käkat på det under bordet. Så tar katten och lyfter in honom i badkaret o han får sig en redig dusch i 3 sekunder.. eller ja jag satte på krannen o stänkte på honom men det gav effekt det med... Sen för att komma ned på golvet ta upp köttbiten o slänga eländet....

Sen blir jag förbannad för att sambon sade han skulle plocka undan allt sånt kvällen innan då Måns hoppat upp flertalet ggr för att ta matrester. 

VILKET han även börjat med då hans kära husse inte slutar ge honom matbitar från sin egen tallrik att att tigger gärnet (inte från mig iaf det vågar han inte) och inte känner han behöver äta sin egen mat då han får massa godsaker av honom istället. Jag blir så jävla sur!!!! 

Min karl kan vara sträng o hård mot allt o alla men till katten e han en riktig mes... Kan inte diciplinera katten eller vara sur/arg mot Måns heller.... SUCK säger jag bara.... 

Men efter Måns morgon dusch vare bara o gå upp... O nu sitter jag här... O Måns hoppar till av rädsla för min varje rörelse.... Visst jag gillar inte o vara elak mot min Pälsboll men jag vill inte han ska få i sig ngt han kan sätta i halsen eller inte tål... Önskar min sambo fick in det i skallen han med....


GAWD!


 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards