mixi

Alla inlägg under januari 2013

Av mixi - 8 januari 2013 03:00

Ja hittade så söta bilder på min lille kattherre så tänkte jag lägger upp dom hehe.

  

Ja såhär ser det ut när husse är iväg och jobbar utanfär sverige. Separations ångest till max, då ska man givetvis så fort husse tagit sin väska och åkt lägga sig o sörja+sova på hans kläder, ingen annan plats är godtagbar.


 

Att hålla oss vaken är helt ok i hans bok men FAN om vi ens råkar väcka honom när han sover, ja som ni ser inte en katt med det bästa humöret om han blir väckt... Om blickar kunda mörda.



Av mixi - 8 januari 2013 00:05

 

 

Måltiderna skulle bli roligare o fixa med hehe! Dont you agree?

Av mixi - 7 januari 2013 22:11

 

Bilden till höger togs idag =) Men det är stor skillnad! Oj va tiden går fort! ^^

Av mixi - 7 januari 2013 19:59

Idag så har vi burit över saker till nya lägenheten, ska försöka fixa en bil bara med dragkrok så kan vi få undan saker 100% mer effektivt.

Och så lade vi in mer kläder o sånt i Claras kommande garderob:

 

Ja det ser lite oorganiserat just nu men d e för att allt som är där i (förutom skorna förstås) ska tvättas, så vi la bara in sakerna så det inte ligger på flera ställen än där dom ska vara.

Så nu har ungen 3 par Uggs och ett par sneakers haha. Mer skor än vad hennes mamma har för tillfället, då jag går sönder mina skor ganska fort.

Ikväll så lagar sambon mat, blir kyckling med ris och brunsås, mums!

Jag får laga mat imorn hehe.

Ska även fylla i papper till försäkringskassan men jag fattar fan inte! Plus försökte få tag på min husläkare för att fråga NÄR jag ska vara på plats för fick datum men ingen tid, men då har dom inga telefon tider så får gå upp med tuppen imorn o se till o vara först, måste ha ny sjukskrivning som ska in till FK och till min chef (vilket blir sista innan min anställning går ut). 


Vi tog även med oss måns på visit till lägenheten idag så han får sniffa lite o vänja sig med lägenheten, och det gick bra! Var värre än en annan o inspektera haha, han kollade i skåp o bakom dörrar och såg till att min sambo var i närheten så han kunde samtala om det.

Mina grabbar alltså....   


Men nu ska jag vila, har ont i ryggen som tusan.... Blir nog en lång utdragen dusch ikväll misstänker jag.

Av mixi - 6 januari 2013 23:17

Ja nu har jag haft min "Paus" från bloggen ett tag och kan starta upp igen.

Har varit mycket på siståne, både bra och dåligt.

Vissa saker som jag ev tar upp här och andra inte alls, men ska försöka uppdatera så gott det går.

Håller på och fixar i nya lägenheten som skall flyttas in med det sista nu i veckan som kommer o sen ska d vara klart.

Önskar dock jag hade ett jobb hemifrån jag kunde hålla på med men vem vet d kanske dyker upp ngt,haha.

Ha det!

 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards