mixi

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av mixi - 9 januari 2013 20:33

sitter just nu från mitt xbox och skriver.... tack vare sambon som gett mig ett tangentbord till handkontrollen gör detta så mkt enklare och funktionellt.. dock som det syns blir texten lite slarvig och saker är inte uppskrivna på samma sätt. men iaf.... igår valde min dator att vid ngt tilfälle radera ett huvudprogram i datorn när ett spel togs bort och det gör att jag ska leta fram windowsskivan och måste ominstallera hela tre års arbeten då datorn inte sparat systemåterställningar som den ska.... men då mina hormoner bitchslapar mig i ansiktet vid minsta lilla problem o gör mig till en lipsill så kompliceras allt.. och ni som sitter med idéer som program som återställer filer igen så har jag gjort allt sådant o lite till.... nu ska jag iaf tat lungt o lägger jag upp bilder så lånar jag sambons dator ist... ha en bra kväll

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards