mixi

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av mixi - 15 januari 2013 18:46

 

Känns helt sjukt ännu... Tiden går så fort och magen den är som en stor helium ballong haha. Tanken kommer lite varje dag om att man skall bli mamma men som sagt det är inte ännu riktigt smällt.... Om ca 3,5 månader sitter jag o gullar med min lilla tjej som jag ska förbereda och leda genom sitt liv, nyss var det bara en själv man behövde ta hand om.

Ja varje person som väntar barn oavsett om man är man eller kvinna så går man i undrandes tankar...

  • Hur kommer barnet se ut o bli mest lik?
  • Hur kommer mitt liv se ut?
  • Kommer vi ha en bra kontakt livet ut?
  • Kommer jag bli en bra förälder?

Osv....

Men nu för stunden vill jag att andra bitar ska hamna på plats innan hon väljer att komma. Vill få iordning på mitt hem så det ser bra ut medans hennes pappa min sambo är borta i norge och jobbar. Då man har ont så får man ta lite hela tiden... 90% av tiden sitter jag i soffan och tar det lungt speciellt nu när min nacke e knas igen... Tror någon nerv la sig VÄLDIGT fel häromnatten när jag sov som värst...

Aja det blir nog bra =)

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards