mixi

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Skitmorgon!!

Av mixi - 8 januari 2013 12:00

Ja denna morgon kan ju inte bli värre, eller det vet jag ju inte men jag hoppas fan inte det!

Skulle varit hos min läkare idag för att förlänga min sjukskrivning så försökte få tag på dom igår då hon bara gav mig en dag och inte en tid när jag skulle vara där.

Inte första gången dom sabbat så att ringa o dubbelkolla hos dom har blivit en vana.

Nej men då TILL MIN STORA GLÄDJE har jag inte blivit inbokat alls! Aja det var bara att be sköterskan meddela min läkare att hon antingen skulle höra av sig till mig eller ta en läkare som hade tid.


Nu vid 12 så ringer läkaren och hon sjukskriver mig och skickar hem papprena, nu kan jag andas ut med det och skall bara vänta på dom sen skicka in ALLA papper till försäkringskassan så dom inte kan säga dom saknar papper. För det kommer dom INTE, men känner jag FK rätt enligt erfarenhet så kmr dom strula till något.... Men men nu får man vara glad att en sak är ur världen!


Nu ska jag fixa det sista och sen bege mig nedåt mot stan och träffa fru!

 

 
 
AFA Försäkring

AFA Försäkring

9 januari 2013 13:28

Hej!
Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.
Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).
Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Du kan anmäla sjukskrivning direkt via vår hemsida. Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss på Kundcenter på telefonnummer 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar, eller via www.facebook.com/afaforsakring så kan vi hjälpa dig vidare.
Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa om det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst
Vänliga hälsningar
Julia
AFA Försäkring

http://www.afaforsakring.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mixi - 31 maj 2016 13:14


  Soligt och skönt ute, iaf i skuggan.Dottern har fått nya sandaler och som vanligt är jag galet osäker på storlekarna i dom, men kan byta i värsta fall som tur e. Hoppas ni får en bra dag i solen! ...

Av mixi - 29 maj 2016 17:23


  lagar lite krubb, blir enkelt, tikka masala med ris. Eller iaf en version av det ;)Hoppas alla haft en bra mors dag!  ...

Av mixi - 29 maj 2016 11:30

    En annan ska ta och vila och göra så lite som möjligt. okej... Jag har redan städat och dammsugit och grejjer MEN NU ska jag ta det lungt. Ska till en kompis och mysa som bara den <3 Ha det gött alla idag! ...

Av mixi - 29 maj 2016 09:53


GlAD MORS DAG PÅ ER!       

Av mixi - 27 maj 2016 16:56

    Alltså det är galet slitet, fickknappt ur min toffs först.Jag har länge funderat över att bara klipa av skiten till axlarna och slänga i en fin färg. Som syns har jag väldigt mycket naturliga blonda nyanser i mitt mörkblonda hår. Men Det ser ju...

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards