mixi

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av mixi - 11 februari 2012 14:13

Japp, som det står i rubriken det är lata dagen idag. Jag ligger ännu kvar i sängen och min sambo duschar och skall snart iväg för att köpa MIN födelsedags present för att jag fyller 25 imorgon! =)

Jag hade faktist velat vara hemma imorn då jag fyller år men han har ovat sin far att vi skall komma så då åker vi dit. Så vi kommer inte göra ngt faktist.... So.... fun.... 

Fast jag tycker om hans pappa, han e jätte go, fast då jag fyller år hade jag faktist vlat ha EN dag bara i min vilja vad vi ska göra. Även om han säge vi kan ringa o ändra vill jag inte det, har han lovat så har han. Jag skulle känna mig elak annars då han vanligtvis åker dit varje söndag. Äsch nytt försök nästa år och förhoppningsvis fyller jag då ej på en söndag....

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards