mixi

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av mixi - 7 februari 2012 14:09

Vad saker kan vara frustrerande!!! OERHÖRT frustrerande!

Man söker alla jobb man kan tänka sig jobba som jag då är väldigt kvalificerad för, dom har brist i hela stan på folk som jag MEN ÄNDÅ, ÄNDÅ, så sitter man här fortfarande och väntar??? Vafan! T.o.m folk på arbetsförmedlingen sa att dom blir chockade om jag är arbetslös ens en månad fram då jag har en väldigt bra utbildning och det är brist. Men... japp här sitter jag, och på söndag fyller man år. Hade varit gladare om jag hade FÅTT ETT JOBB! Blir galen av att sitta hemma.... *spott fräs*

Många sitter i min sits och jag fattar inte, det sitter över 300000 lediga jobb därute men ändå är det funking arbetslöshet trots att folk söker o söker? Så påstå INTE att folk inte vill jobba! 

SKillnad på folk som hellre sitter hemma och "fejkar" svårigheter och lever på andras inkomst än vi andra som VILL jobba och andra som vill jobba men KAN INTE! Vafan är det här?

SKÄRPNING! Ge folk en chans till ett jobb om dom brinner för det dom gör och mer lärlingsplatser! Inte alla idag som har flera flera tusen tals kronor att lägga på en utbildning! FLER LÄRLINGSPLATSER = Mer utbildade för yrkena som läggs ut! 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards