mixi

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av mixi - 1 februari 2012 19:06

Idag har vi fortsatt måla i köket och det är nästan klart. Men min sambo blev trött efter ett tag så får vänta tills imorn. Plus boxen funkar nu dock ej med HD-kabeln av ngn anledning. T.o.m killen jag snackade med på kundservice blev fundersam och förstod inte varför. Men den funkar iaf med scartkabeln så vi ska testa HD-kabeln när vi får hem sovrums tv:n och se om det är boxen till hundra procent som strular.

Plus ännu har inte min andress ändrat men förhoppningsvis blir klart snart... Vill ju kunna få min post hit ordentligt. Men men det ordnar sig har det ej fixat sig till nästa vecka så får jag ringa. Men nu börjar det små ordna sig med allt vilket är skönt, ska bara få ett jobb nu oxå så är allt ÄNNU bättre =) Skickat iväg lite ansökningar idag så jag håller tummarna att jag får jobbet i närheten där jag bor. Men vi får allt se! =)

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards