mixi

Direktlänk till inlägg 9 januari 2016

Hur jag stylar mitt hår!Osminkade Versionen!

Av mixi - 9 januari 2016 10:40

 

Nyduschad och jag börjar med att spraya mitt hår med denna så mitthår inte blir lika skadat av all värme den blir utsatt för. (plus den luktar super gott).

 

Sedan Borstar jag ut håret för att det ska bli lättare att jobba med då det är ganska långt.

 

Igenom kammat men jag går igenom så jag inte missar ngt så det blir trassligt sen.

 

Dags att föna!

 

Detta tar EVIGHETER! Mitt hår har någon egenskap då den beter sig so en kamel och suger åt sig vatten sen är detblött länge om jag inte fönar det som taren bra stund.

 

Nu dags att borsta igenom det.... igen.

 

Igenomkammat och ingen volym... än ;)

 

Det är då vi tar till denna! Björn Axens Volymaster! 

 

Kom ihåg att INTE ta närmare än 3 cm från mittenbenan annars ha en platt tång till hands nära dig.

 

Ena sidan, behövs bara räkna till tre, du bestämmer själv hur mkt du vill"krusa" håret

 

Volym! (sorry min läskiga min men min dotter skulle visa 300 saker samtidigt haha).

 

Ni ser kruset där som syns? Det är varför man ska ha platttång till bruks om man tar för högt upp. Jag kommer borsta ned mina då de sitter så långt under när jag e klar.

 

Nu kör vi andra sidan.

 

Färdigt! Och det blir aldrig bra i början... Innan jag visste trixen så såg jag ganska rolig ut i håret haha..
Men hoppas denna kom till användning! Nu ska jag ha kaffe! 

 
 
Ingen bild

Miranda

9 januari 2016 11:17

Älskar sådana här! Skulle vara kul med video! Gör fler!

 
Ingen bild

Anilee !

9 januari 2016 11:31

Jag tycker det var en bra volym men hade gärna velat sett ditt hår fixat och klart för känns som du bara tog en sista bild om hur allt blev. Ingen kritik så men hade bara velat se det färdigstajlat!

mixi

9 januari 2016 11:33

Ja det förstås tänkte jag inte på just då hehe, har en snart tre åring som behöver min uppmärksamhet. Så tog snabbt bilder och sedan la upp dom. Men ska absolut ta en färdig stylad bild när the little one sover.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mixi - 31 maj 2016 13:14


  Soligt och skönt ute, iaf i skuggan.Dottern har fått nya sandaler och som vanligt är jag galet osäker på storlekarna i dom, men kan byta i värsta fall som tur e. Hoppas ni får en bra dag i solen! ...

Av mixi - 29 maj 2016 17:23


  lagar lite krubb, blir enkelt, tikka masala med ris. Eller iaf en version av det ;)Hoppas alla haft en bra mors dag!  ...

Av mixi - 29 maj 2016 11:30

    En annan ska ta och vila och göra så lite som möjligt. okej... Jag har redan städat och dammsugit och grejjer MEN NU ska jag ta det lungt. Ska till en kompis och mysa som bara den <3 Ha det gött alla idag! ...

Av mixi - 29 maj 2016 09:53


GlAD MORS DAG PÅ ER!       

Av mixi - 27 maj 2016 16:56

    Alltså det är galet slitet, fickknappt ur min toffs först.Jag har länge funderat över att bara klipa av skiten till axlarna och slänga i en fin färg. Som syns har jag väldigt mycket naturliga blonda nyanser i mitt mörkblonda hår. Men Det ser ju...

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards