mixi

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av mixi - 3 januari 2016 16:35

Här står jag o dansar loss till gamla godingar och min unge tittar på mig som jag vore

sinnessjuk och behöver allvarlig hjälp.

Frågar henne om hon vill dansa med mamma, svaret jag fick va:
-"Ehm...nej mamma.... nej."
Sen gav hon mig en sådan där avsmakade min som bara små barn kan göra.

Kan jag påpeka om att hon är 2,5?


 
Jag tänker dansa ändå!

Av mixi - 3 januari 2016 11:18

Jag älskar att följa folk på bloggar och vloggar för jag tycker en hel del har viktiga saker eller interessanta saker att säga och gör.
Inlägg med tips o trix, saker de visar hur de gör saker ect är ngt som drar mig extra mycket att läsa.

Inte ofta jag hittar bloggar som innehåller spel och manga/anime dessvärre och de som jag hittar har slutat uppdatera eller bytt saker att skriva om. Fine lixom.

MEN de jag STÖR mig på, är de som väljer en sorts image.

Alltså folk som blir "fans" av dessa dom gillar ju personen de läser eller tittar på.
Sen visar det sig att personen är ett riktigt as eller svin det e ju dessvärre mindre roligt. Men vanligt.

Men jag fattar inte hur folk kan uppehålla en front när de är så mycket raka motsatsen till detta?

Och när jag skriver detta så tänker jag påspecifika Vloggare och bloggare, men inga namn komer skrivas.

(inte för de läser detta ändå.)

Så till dessa:


 

Av mixi - 3 januari 2016 11:00

En sådan dag då den redan börjat "åt fanders" då dottern har trots och börjat testa en IGEN.
Kastat ut 200 bollar på golvet, drämt till mig med olika objekt och sen sprungit därifrån skrattande,
när vi åt lunch (amerikanska pannkakor, hon ville ha) så vände jag blicken i tre sekunder så tog hon hela florsocker paketet och vände upp och ned på det...... Så... Ja.

Nu sitter hon och ser på Masha och björnen så jag får andas i tio sekunder haha.

För att ha en liten smurf som är så gosig och underbar mestadels av tiden så gör inget av detta ngt efter det hänt, men medans det händer då vill man slita av sig håret. 

Suck.


Hoppas dagen fortsätter mysig iaf efter hon sovit en stund.

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards