mixi

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av mixi - 13 mars 2012 16:49

Tvättar, lyssnar på musik o gör pizza i ugnen, det e vad jag kallar multitasking!

SKa ta och gå ned o fortsätta så fort jag käkat klart, kommer inte orka om jag inte banne mig får käka! 

Men fult upp men det skall nog gå bra det med ändå!!  


*sen att jag sjunger fullt och falsk e en annan femma hahahaha* 

Av mixi - 13 mars 2012 14:17

Idag köre jag på ljus sminkning och som ska se "vårig" ut.

   

Av mixi - 13 mars 2012 13:34

Klicka på bilderna för att göra dom större.





Erkänn...

D e ganska snyggt med hålet i golvet *skratt*

Känns som att badrummet genast blev tio ggr mindre eller hur? Komiskt va lite kakel o sånt kan göra för att lura ögat att det är större yta.

Det skulle ta minst en vecka innan badrummet blir helt klart... Så sambon hinner komma hem iaf. Och på torsdag ska det sisa fixas i köket. Så då ere bara badrummet o sen jobba ihop lite pengar för att vi ska kunna få ett ordentligt hem bit i bit.

=)

FRAMSTEG!

Av mixi - 13 mars 2012 13:11

Nu as we speak håller dom på och renoverar vårt badrum. Dom has väsnats sen halv 8 genom att sluta ut allt, allt från rörmockare, snickare, och elnissar har varit där... OCH vet ni vad det värsta är?

Jag får gå på toa I KÄLLAREN! Hur kul är det? Och dusch tar dom hit en temporarisk imorn. 

Suck.... om det ändå gick att renovera ett badrum på en gång men no.... definatly no....

Men jag ska vara glad för sen när d e klart blire snyggt! =)

Av mixi - 13 mars 2012 02:07

Nej dags o sova lite och så att man orkar med imorgon. Dom kommer ju strax innan halv 8 så japp. 

Sova och peppe inför imorn..

Inte sugen alls...... Tycker om att få sova ut.

Who doesnt?

Av mixi - 13 mars 2012 01:05

Sitter här nu på kvällingen  och tar de lungt. Andra ser på skräck...Jag ser på Jerry springer. Dom har skrikit efter en kärring "sit down whore" somspringer efter en anställd att han ska lukta på  hennes underkläder...... Aja man har någotatt skratta åt iaf..Hela e så sjukt att man vet ju inte hur man ska reagera även då man vet d e uppgjort. Ah well.

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards