mixi

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av mixi - 6 mars 2012 19:45

Jag är en sådan person att när jag väl fastnat på en tanke så är den VÄLDIGT svår att få loss, just nu är det då att jag o min sambo vill ha ett barn ihop. Så fort min mens e sen så sitter jag där och hoppas och tankarna skenar iväg och en eller två dagar senare kommer mensen. Eller så är det min sambo som hinner före och blir förväntansfull.

Men alltid blir man besviken, men det skall ju komma en tid för oss med.

Nu tänker ni säkert: " Men är ni ens kompatibla? Vet du ens det?"

JA det vet jag, för över ett år sedan blev jag med barn men då var vi i en sådan dålig fas i vårat förhållande att då ansåg vi att det var inte rätt att sätta ett barn till världen utan att veta om vi ens hörde ihop och så vidare.

Men det var mycket länge sen, men vi vet iaf att vi kan bli med barn.

Men sen är det ju d med tajming oxå! Visste ni att det är mindre än 25% chans varje månad för en kvinna att bli gravid? 

Men men, idag skulle mensen ha kommit det är bara och hålla tummarna DENNA månad med att den håller sig borta och det ligger en bebis på bakning istället!  


   

Av mixi - 6 mars 2012 16:44

Som rubriken visar eller "säger", det är tomt nu när sambon har åkt.

Tyst i lägenheten, inte en huffning, puffning, tunga steg, rapar eller fisar. Vi tjejjer borde ju andas ut eftersom det är sådana egenskaper man avskyr när man blir utsatt av dom i sin närvaro, men så fort det försvinner så saknar man det komiskt nog.

Förhoppningsvis går dessa 16 dagar fort så jag får hem min sambo igen, jag har sagt att jag förlåter honom om han kommer hem med ngt fint till mig haha.

Nu tror ni kanske att jag är bortskämd och ska ha ngt varje gång han är ngn stanns? Men svaret är nej, jag vet att man kan få samma saker där fast mer än 50% billigare så blir ett fynd då han vet vad det är jag behöver och vill ha. Vilket är en ny väska.

Nej nu skall jag se lite big bang theory laga köttbullar och makaroner (lyx eller hur?) och sen får jag se vad jag kommer på. Nu när sambon inte är hemma så har även jag mer tid åt att blogga utan att bli upptagen.

Ska kurera mig då jag inte är frisk heller, vilket gör att man känner sig mer ensam.


Aja! Serier var det!


*försvinner*

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards