mixi

Alla inlägg under maj 2012

Av mixi - 16 maj 2012 14:33

Ska snart dra iväg till jobbet och jobba kväll.. Ska bli skönt sen o ha helgen ledig. 

Men sen blire en tidig kväll o lägga sig då jag jobbar dag imorgon bitti.

Hoppas alla har en awesome dag!

Av mixi - 15 maj 2012 18:43


Tack för allt Mammsen o pappsen!     

Av mixi - 15 maj 2012 18:11



     

Vilket även kallas för Purikura    Man går in i fotobås och tar bilder på sig själv o polare sen får man redigera bilderna ^^ Sätta dit lite gulliga grejjer o texter.

Finns ju samma man kan göra hemma med mobilen (då iphone eller Ipad) programmet heter LINE camera och gör att du kan göra samma sak med med bilderna som du gör i ett purikurabås då. Asså samma koncet eller vad man ska säga.

MEN detta skall även göras i japan!

Av mixi - 15 maj 2012 16:49

Idag så tvättar jag! Ska även städa lite frågan är bara om jag lyckas slita mig från datorn hahahaha!

Ska se sista avsnittet av Vampire knight guilty sen oxå :( Vill inte! *sob sob sob*

Men men... Off till tvättstugan jag går! 

Av mixi - 14 maj 2012 21:15

Seri på vampire knight och vampire knight guilty... Den serien e ju för jävla bra.... för kort men bra. Se den!

Så moffar även i mig choklad och estrellas "double red onion and sourcream"... Alltså den typen av chips e god men jag rekommenderar med dip, när man tar en tugga vet ej varför men man känner sourcream smaken men rödlöken blir som en "luftbubbla" i gommen om man inte käkar med att dippa ? Helt off men så smakar det, o en polare sa samma sak. 

Vette fan om dom smakade på chipsen innan dom gjorde smaken haha...


Nej tebax till tittandet!

Av mixi - 12 maj 2012 23:39

Ligger i sängen o funderar på forna dagar i mitt liv...

Drömmde om den perfekta pojkvännen, perfekta hemmet, livet om en familj, och om en god framtid.

Just nu är verkligheten annan...

Men inte ska man deppa om det försöker jag intala mig själv, hoppet finns och man skapar sin egen framtid!

Jag måste bara på något sätt bryta mig ut ur denna destruktiva bubbla som har skapats om mig.

Jag måste ta steget att bryta mig ut...

Planeringen är nära....

Av mixi - 11 maj 2012 11:59

Alltid när jag ska jobba kväll så ligger jag i sängen tills en timma innan jag måste dra.

För hinner ändå fixa mig o allt annat som måste göras..

Men nu vaknade jag extra tidigt så ska lyssna lite på musik.

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards