mixi

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av mixi - 17 maj 2012 23:10

HATAR när jag hittar skor som jag vill ha men inte har råd.

Men vad brukar dom säga? Smakar det så kostar det.

Några av mina favoriter:


       


 

Av mixi - 17 maj 2012 22:03

Av mixi - 17 maj 2012 21:58

Har en tendens o kolla upp saker på mobilen o ramla in på spel då o då bara för ja... ha ngt att göra på jobbet mest...

Hittade detta rollspel:

 

Arent I hot? :P

Komiska... Jag började spela igår hahahaha. Men det är inte så svårt o levla som ni märker... Fienderna är typ i lvl 100 när man börjar redan så. Får se hur lång tid det tar innan jag ledsnar...

En nackdel e att batterierna SUGS upp av detta spel...

Men ganska förståligt?

Av mixi - 17 maj 2012 20:09





Ja hela dagen sen jag kom hem från jobbet har jag fått höra vilken surkärring jag är. Hmm jag tänker att det har sina anledningar men kanske har fel?


1, Blir väckt halva natten av att jag blir armbågad I ANSIKTET! (Ja det om något leder till ett dåligt humör).
2, Pågrund av ovanstående så kändes arbetsdagen evighetslång och som jag aldrig fick komma hem.

3, Kommer hem somnar och blir väckt första gången av att sambon med flit kastar pappersbollar i sängen så katten skall hoppa upp och väcka mig...

4, Genom att sambon själv hoppar i sängen o skrämmer skiten ur mig och väcker mig andra o sista gången.

5, Genom att tappa en av mina as dyra tallrikar (jag dessutom fått i present av min avlida pappa innan han gick bort) och bryr sig inte och istället surar för jag tog stekpannan före honom.


ÄR det så konstigt att jag är på dåligt humör? Nej jag trodde inte det heller. Har en dag börjat åt helvete så fortsätter den nog åt samma håll.... Sen att jag (komiskt nog) är det svarta fåret i detta med förvånar mig inte ett dugg... Jag är inte felfri men jag ber iaf om ursäkt när jag gjort fel eller ngn av mina handlingar har gjort ngn sårad ect.

ANYWAYS..... Nu har jag ju sett klart på min vampyrserie så ska nog ta och titta på ngt annat... Frågan är bara vad? 



 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards