mixi

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av mixi - 18 maj 2012 21:03

Dags att hoppa in i duschen o locka upp håret över natten hade jag tänkt.

Det e typ det enda jag kan göra så håret är lockigt i ngn dag eller två, då mitt hår e "tungt" så lockar går ur lätt som bara den i mitt hår. Tro mig, ingen hårsprej funkar testat 90% av alla på marknaden och ingen håller lockarna i mer än en liten stund... Aja allas hår är olika =)  

Av mixi - 18 maj 2012 20:34


Fan va tufft d skulle va!!! Blev helt såld när jag fick se den slutgiltiga färgen. Sött som bara den =) Men jag skulle nog satt den blå färgen en cm under den lila så det hade blivit lite mer effekt ^^

Av mixi - 18 maj 2012 18:31


Hittat lite smått som jag skulle vilja ha, hittar alltid saker när jag vet jag inte har råd haha. Ne men seriöst... Just nu håller jag på o betala av lite skulder så shoppingen får avvakta tills detta e gjort eller jag får in en extra slant ^^ Yay!



Av mixi - 18 maj 2012 16:09

Självklart när man ej har råd till det så blev man jätte sugen på sushi ju! Aja nästa vecka e det lön!!



Åter till städningen nu så den NÅN gång blir hal vägs klar... Varför e jag inte pedantisk för? haha.  

Av mixi - 18 maj 2012 15:37

Pumpar massor av musik och städar  

Kanske ska dra på sig maidoutfiten man har i garderoben hmmm? 


 

Av mixi - 18 maj 2012 14:46

Japp till höst är mitt mål att hoppa in på skolbänken igen... Men inte vilken som helst utan vägen att bli...

KONDITOR! Alltid älskar att hålla på med mat o godsaker, och kock känner jag efter många funderingar inte skulle passa mig även om jag älskar att laga mat, utan när jag bakar så blir jag alltid så glad o har alltid 100 ideer på hur man kan utveckla det. Så ja konditor får det bli jag skolar om mig till. Längtar faktist! 

 

Av mixi - 18 maj 2012 13:10

Ska städa och hålla igång idag, men måste vakna ill lite. 

Ser ut som ett klassiskt monster när man vaknat HAHA! :P Vafan jag skämms inte.

 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards