mixi

Alla inlägg den 16 oktober 2015

Av mixi - 16 oktober 2015 17:41

 

Min kära dotter är på ingång med tre års trotsen sen ca över 2 veckor tillbaka och HERRE MIN JESUS!

Det slåss, skriks, nyps, sparkas, gråts och sammanbrott ej utav denna värld....

Och jag tyckte hennes trots innan va "jobbig" då hon har en liten diva personlighet, men oj oj så fel jag hade.

Det enda jaghar att se fram imot är att den går över... frågan är bara när haha. XD
Vill ha min lilla gosboll tillbaka!

Av mixi - 16 oktober 2015 11:30

     
Hösten är otroligt vacker håller ni inte med? 
Massor av färger, mysfaktor och en del mystik. För det e inte riktigt mörkt ännu men det är inte längre riktigt ljust heller med. 
Skogen ser förtrollad ut och träden längst gatorna och broarna ser ut som från någon film! 
Blir nog att mysa ikväll under en filt och massa ljus ikväll!

Av mixi - 16 oktober 2015 08:28

 


Håller på och lägger ut massa saker som inte använs här hemma eller som är urvuxet. Det behövs!

Frågan är var tusan man ska sätta saker och ting för de ska bli attraktiva?

Sakerna är i fint skicka men ändå svårt och få saker sålt känner jag. Bättre bilder möjligtvis? 

Håll tummarna! :D

För det jag säljer ska gå till julklappar till mini, tänkte satsa på ngt speciellt =)

Av mixi - 16 oktober 2015 08:15

 
Ni vet när man kämpat sådär enormt med brynpennan länge UTAN att få till den där båden man vill ha! MEN nu lyckades jag och äntlgen e jag nöjd! <3 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards