mixi

Alla inlägg den 26 december 2013

Av mixi - 26 december 2013 23:24

Ja då va julen över och den märktes knappt av att den anlänt eller vad man säger.


Ingen snö = ingen julstämmning.


Men vi var hos killens pappa iår och firade jul. Var riktigt mysigt faktist, sov där en natt oxå så då åkte man på halsont då killen bara skulle sova med öppet fönster.

Känner att jag blev bortskämd med presenter faktist...

Dottern fick sammanlagt av alla:
*lära gå vagn
*Skallra
*Kanin tofflor
*Sin första docka
*Ur mysig gosedjurs kanin
*Telefon med spelbara ljud
*Gosedjurmus som sover på en måne med ljus och låtar
*Sagobok
*finkläder
*strumpbyxor

Jag fick en ny dator, choklad, fotbad och en as snygg scarf! :D
Detta e datorn jag sitter på nu:
 

Försöker bara sluta störa mig på operativsystemet. Men men man lär sig :P annars ere bara och byta.
Nej jag ska försöka få lillskiten och somna nu... Envisas med att vara vaken haha. <3

Godnatt! =)

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards