mixi

Alla inlägg under december 2012

Av mixi - 2 december 2012 22:45

Då min kille varit hemma i helgen så har jag velat spendera min tid utan datan.

Men ska summera ihop lite vad som gjorts! 

Vi har varit på Jysk och Ikea och storhandlat! Blev ngt fattigare men det var det värt!

Blev detta på Ikea:

 

Jokkmokk + 4 stolar ca 700kr (Liknande på jysk fast inte lika fina kostar 900 kr)

  

Sen denna spjälsäng som jag blev helt salig i, men jobbig som attans att montera ihop!

(Madrassen i är även den från ikea och kostar 250 kr, och detta är taget efter vi sent på kvällen idag blev klara.)

 


Även på ultraljudet gick det bra! Fick otroligt glada nyheter! Födseldatumet blev beräknat fram till den 2:a maj (ändrat med ngr dagar), allt såg bra ut och bebisen utvecklades som den skulle... Sen fick vi den stora nyheten....

Det är en liten TJEJ! Vi ska få en liten dotter som föds på våren vilket känns helt otroligt! SÅ nu är min lycka gjord att veta att hon mår bra och det går som det skall. Vi valde att inte köpa bilder denna gång då hon låg o sov så knasigt att vi inte fick till ngr bra UL bilder. Men på denna ligger hon o sover med handen vid huvudet:

 


Blev även bak idag! Så sätter in en bild på lussebullarna som blev gjorda ^^

 

GLAD 1:a ADVENT!



Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards