mixi

Alla inlägg den 13 december 2012

Av mixi - 13 december 2012 18:09

Nu har man klämmt i sig en hel ljuvlig mozzarella pizza.

Jag skämms inte den va förbannat god oxå haha, sen ska jag njuta av lite cola och chips jag köpte.

Men idag ska jag inte äta ngn kiwi, åt hela 6 stycken igår och min tunga blev INTE glad.... Usch va ont d gjorde.

Nu ska jag o lilltjejjen se tv. Kanske syns vart hon gillar o ligga?

 

Av mixi - 13 december 2012 15:25

Ja, för att summera:

*Sjukskriven

*Sängliggandes för det mesta

*Min gubbe åkt till norge kommer hem igen strax innan jul

*Magen den växer


Då behöver jag inte täcka över all detaljer men det blir någorlunda summerat haha, vi har tagit bebis sakerna till nya lägenheten, diskmaskinen är installerad och sen äntligen fick vi dit och fixat julgranen! =)

Nu ska vi bara få dit resterande möbler HAHA. Så man äntligen kan leva och bo där istället för att bo i hans lägenhet med hans idiotgrannar.

Och imorn blire BILBO! Ska se 3D filmen med min goa fru, vilket jag kan garantera blir den sista filmen jag ev ser innan detta lilla knyte kommer till världen.

 

Plus vi ska Menys där man får en samlar mugg med Smeagol på oxå! Vafan det är inte vilken film som helst! =D

Efter denna så får man väl hoppas på en film om Silmarillon så är jag nöjd haha, läst alla böcker så älskar serien och filmerna är bra trots alla "missar". 

Men ska bli spännande, nu ska jag klä på mig o gå ut sen fixa lite krubb.

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards