mixi

Alla inlägg under augusti 2011

Av mixi - 1 augusti 2011 17:09

Ibland kan man ju ramla in på gamla låtar ni brukade lyssna på o börja lyssna på dom igen? Detta va vad jag gjorde för en stund sen, älskar den här låten, gillar texten. Lyssna o

njut!



Av mixi - 1 augusti 2011 16:38

Alltså har ni sett reklamen för shake weight? HAHA Ok tjejjer och killar som kommit in i den fasen kommer fatta, jag höll på att vika mig dubbel av skratt när jag såg denna.

Visst det ser ut som en vanlig hantel jag håller med, men checka videon så kommer ni förstå vad jag syftar på och skrattar åt HAHAHA!  

Av mixi - 1 augusti 2011 16:14



Denna makeup tutorial ska jag definetivt testa någon halloween eller maskerad! Visst va hon grym? =D

Av mixi - 1 augusti 2011 13:07

Har fastnat på ett urlöjligt facebook spel... of course lixom.

Aja det händer väl oss alla? ;)


 

Av mixi - 1 augusti 2011 12:47

Jag e verkligen helt slut i kroppen. Druckit en massa yougurt och dricker juice.

ska om en timme vara iväg och göra ett snabbt jobb ärende... Bara längtar faktist tills det är över så man får komma hem och tat lungt. Hade jag mått bra så hade jag faktist velat jobba, men nu när man inte är top notch så vill man ligga hemma och tycka synd om sig själv. Eller?    

Av mixi - 1 augusti 2011 10:14

Nej nu drar jag och handlar yougurt så jag mår bättre.... Såhär kan jag inte gå runt och

må!! Kommer snart tillbaka!

 

Av mixi - 1 augusti 2011 09:43

Vaknade inatt av att jag fick fy jävlans ont i magen o kände mig konstig.

Japp tog två minuter sen sprang jag upp och råspydde. 

Och givetvis har det ej gått över... SKIT ALLTSÅ!

Gick lite ärenden på morgonen men fick panik, så chefen (som jag åkte med) körde hem mig. Så ska ev inte jobba ikväll... Suck... Vill inte må dåligt o bli tvingad o vara hemma...


 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards