mixi

Alla inlägg under augusti 2011

Av mixi - 6 augusti 2011 22:12

Nej! Ska fan ta och bada efter en sådan här dag! Man blir ju så jävla seg så ska bada, ha ansiktsmask o sen spela lite onlinespel! Hoppas ni får en mysig kväll ni också! Kanske  blir ngt inlägg senare who knows haha.

Av mixi - 6 augusti 2011 21:06

Kollar lite på Shane Dawson, hans videos kan faktist vara rätt roliga och vissa e lite för mycket men han får en och skratta om man har den humorn  

Det e bara att gå in på youtube och skriva Shane dawson så får ni upp hans klipp   

Av mixi - 6 augusti 2011 20:31

Nu är det dags för mig att hämta sista tvätten!! FINALLY säger jag bara hehe. Så kommer strax tebax!   

Av mixi - 6 augusti 2011 20:22

Just nu håller jag på att tvätta och städa samtidigt haha, har hållit igång sen 14, så man e rätt seg nu. Men kommer inte orka städa klart allt idag får göra det imorgon. Har gjort klart badrummet o hallen. Så nu fixar jag in mina kläder i garderoben.

Lyssnar på dessa låtar just nu:


Av mixi - 5 augusti 2011 20:56

Sitter och lyssnar på musik. Skall gå till konsum strax tänkte jag. Måste ha lite gott till ikväll. Ska köra fotinpackning och ansiktsmask ikväll så man får ju unna sig lite tycker jag  

Satt och pratade med en kompis häromdagen om när man tar fotografier, vissa är ju vackrare IRL än vad dom blir på bild och tvärt om, gäller ju bara och luska ut vem man är. Jag har utan tvekan fattat sen länge att jag blir bättre på bild än vad jag ser ut i verkligheten, det är för jag vet vilken vinkel som blir bäst och kör därifrån. Men alla är ju olika? Man får prova sig fram tycker jag  

 




Av mixi - 4 augusti 2011 22:26

 

Haha sitter o skrattar för mig själv. Måns ligger och sover och drömmer. Skitkul o lyssna på djur ibland för dom kan låta så jävla sjuka. Aja något som fick en att le iaf =)

Av mixi - 4 augusti 2011 21:54

Ibland så kan man bli riktigt irreterad över saker som inte ens borde vara något problem. Men ja vad ska man säga. Det finns ju saker som alltid irreterar en här i världen och saker som inte gör det. Ibland önskar man att man vann på lotto så man kunde sköta sig själv bara utan några problem...

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards