mixi

Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av mixi - 15 augusti 2015 15:31

 

Det är så vaaaaaarmt! Jag föredrog regnet. DET va iaf kul. Detta är bara plågsamt.... Vi har varit inne större delen av dagen för det inte går att vara ute, snart ska jag göra mat, sen ska vi ta och gå ut i parken en stund.
Hööösten var ääär du?

Av mixi - 15 augusti 2015 09:02

 


Hallå på er!

Vad har ni hunnit med denna morgon? En annan har iaf hunnit fixa frukost, hängt tvätt, fixat disken och ska nu gå och hämta nybryggt kaffe.

Det är så sjukt varmt ute att man kan inte vara ute knappt! Stackars unge och få vara inne när det e fint väder men vi får gå ut när det är svalare ute. Skall oxå ta och börja göra lite vecko scheman för mig själv och dottern, och sedan ta och planera lite inför jobben jag kirrat fram.  På fredag ska jag träffa en tjej som ska passa dottern när jag jobbar långa dagar. Så om de passar ihop är planen att de ska bli mer permanent tills dottern är större och kan gå längre hos dagmamman och hennes tider kortas ned. Men det får vi se! Ska inte ta ut saker  förskott!

Kaffe var det!   

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards