mixi

Direktlänk till inlägg 4 januari 2014

Tittar tillbaka

Av mixi - 4 januari 2014 16:28

Sitter och kollar tillbaka på mina Achivements på XBOX och minns när jag kunde sitta timmar och spela. Saknar det faktist. Skulle jag göra det nu så är det enbart på nätterna när hon sover och det är knappt det, plus då blir ju jag utan sömn men men. Blev lite sugen att sitta och lire ikväll faktist om killen kunde låta mig spela. Han har blivit lite små beroende av GTA V som jag köpte till honom. Gör inget iofs jag e bara glad han själv spelar för när vi träffades så var det inget han direkt ansåg vara roligt. VILKET jag ändrade haha.

Men frågan e bara VAD jag ska spela... Vissa spel (i stort sätt alla) får jag börja om med då det gamla konsolet "dog" och den nya har mest killen spelat på, sedan har en kompis lånat en hel del spel. Aja jag kommer nog på ngt.

Sen så bytte jag bort den nya datorn jag fick mot en annan. Den datorn klarade inte ens av och spela enkla videos på youtube, suck.
Men denna är kanon och kostade 500 kr extra =)

Dottern sover nu så väntar tills hon vaknar så ska jag fixa lite krubb till henne sen.
Sen blire full rulle igen haha.


   

Allmänt · Ego · Spel
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mixi - 31 maj 2016 13:14


  Soligt och skönt ute, iaf i skuggan.Dottern har fått nya sandaler och som vanligt är jag galet osäker på storlekarna i dom, men kan byta i värsta fall som tur e. Hoppas ni får en bra dag i solen! ...

Av mixi - 29 maj 2016 17:23


  lagar lite krubb, blir enkelt, tikka masala med ris. Eller iaf en version av det ;)Hoppas alla haft en bra mors dag!  ...

Av mixi - 29 maj 2016 11:30

    En annan ska ta och vila och göra så lite som möjligt. okej... Jag har redan städat och dammsugit och grejjer MEN NU ska jag ta det lungt. Ska till en kompis och mysa som bara den <3 Ha det gött alla idag! ...

Av mixi - 29 maj 2016 09:53


GlAD MORS DAG PÅ ER!       

Av mixi - 27 maj 2016 16:56

    Alltså det är galet slitet, fickknappt ur min toffs först.Jag har länge funderat över att bara klipa av skiten till axlarna och slänga i en fin färg. Som syns har jag väldigt mycket naturliga blonda nyanser i mitt mörkblonda hår. Men Det ser ju...

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards