mixi

Alla inlägg den 2 november 2013

Av mixi - 2 november 2013 14:41

Sitter och väntar på att mina nudlar ska koka klart medans jag har precis fått lillsötisen o somna.
Hon har blivit väldigt svårsövd från och till, föreut kunde vi sätta ned henne i sin sitter och gunga henne så sov hon sina tupplurar där vilket va skönt för då hade man henne nära och kunde lyssna på musik i hörlurar eller spela spel. Nu dock somnar hon enbart i sin liggdel i vagnen eller snuttandes på mig i soffan lutandes mot en av jättekuddarna. Hennes säng är fortfarande ett mål vi strävar mot men så fort man lägger enne där så vaknar hon efter mindre än 5 min och gråter... Men hon gillar o vara i sin säng annars... Känner att hon kan inte sova med oss i sängen mer... Min rygg tar mer o mer stryk att jag inte kan ligga normalt... Speciellt då jag enbart kan ligga åt ett håll..
Aja... Nudlar och lite anime d blir nog gött!


Trevlig All helgona!

(glöm ej o tända ett ljus för era närmaste som gått över till andra sidan)

 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards