mixi

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av mixi - 7 oktober 2012 20:32

Ja det känns lite sjukt men det börjar synas.

Har varit hos familjen i helgen som jag bara längtat efter och dom var glada över att se bebismagen in the making.

 

Ska ringa ultraljudet imorn och boka tid så jag får se vår bebis (så får man göra här, boka tid själv), men om vi har räknat rätt ligger jag i 15+2 och är ca 5 veckor ifrån att ha gått halva tiden och det är komiskt nog lite skrämmande.

Det är halva tiden som redan gått då och va inte länge sedan man kände "ååååh kommer ta evigheter ju!" och nu har det gått så fort.... Men men det skall bli kul!!!

Men shit vad man går upp i vikt fort.... (okej jag kan INTE påstå att jag suttit och hållit mig ifrån sötsaker för det har jag verkligen inte haha), men det som syns är i ansiktet! Annars är man relativt "som innan" på dom andra fronterna om man räknar bort magen.... Såg det när jag tog en bild innan.

 

Kinderna har blivit fylligare (och dubbelhakan dolde jag haha).

Plus min katt kan inte vara mer olycklig att hans husse har åkt igen och att det var jag som kom hem.... Så minsta ljud vid ytterdörren får honom o springa dit o vänta otåligt för att sedan bli besviken att han inte kmr....

Nöjje att få två veckor av detta nu haha... Tack älskling   


Plus har köpt denna bok som jag nu ska läsa,

 

Som jag förstått av början så är det en typ av bok som får en att ändra sina vanesätt och bli mer tacksam i sitt liv för saker man får och genom detta vända sitt liv till något positivt som ger mkt av det man önskar och längtar efter.

Meeen får se.... 

Ska iaf se Partaj nu på femman och kommer ev somna i soffan!

Tjao   

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards