mixi

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av mixi - 2 januari 2012 23:24

Har sjukt ont i min tand som lagades idag >.< Visst ar ej kunnat tugga på den i över tre år och har nu fått den lagad och slapp rotfyllning då jag hade tur att d ej behövdes men ändå! Fy satan!

Men men nu är det dags att krama kudden och sova lite. Dags att jobba imorn dock har jag inge lust med denna smärta men den e ju övergående. Men sen är det bara 17 dagar kvar tills jag slutar och 24 dagar kvar tills jag flyttar, det börjar närma sig ordentligt nu!

Men det blir nog bra! Men godnatt alla!

Av mixi - 2 januari 2012 18:26

Har varit hos tandläkaren idag! Gick enormt bra! Min tand hade gjort ett eget självläkande skydd så behövde ej rotfylla! Så min plånbok tackar o bockar hehe. Sen har helgen varit mysig men den har gått fort =( Sköt massa raketer drack lagom mkt och sov gott. Igår så var vi och hälsade på min faster o farbror o fikade där i tre timmar, efter drocg vi hem o lagade mat, blev köttgryta och fy fasen va god den blev. =) Ibland e man ju bara bäst HAHA.

Sen idag så åkte min pojkvän hem =( Så får sitta o sakna honom i hela 25 dagar till.

Fick i julklapp av honom:
Iphone 4s

sexspelet (tyckte han va komiskt)

och en värmefilt för att jag e så förbannat frusen!

Sen fick jag en box choklad av hans pappa =) Mys!


Nej u ska min bedövning förhoppningsvis släppa sen ska jag äta min potatisgratäng (andra gången jag gör den o provar ett annat sätt så får se hur d går) och kotlett.


Skriver sen =) 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards