mixi

Alla inlägg under april 2012

Av mixi - 16 april 2012 17:38


Vad sägs? :P Måns med tophat och en mouche? ^^


 

Av mixi - 16 april 2012 17:18

 

Av mixi - 16 april 2012 17:04

 

Av mixi - 16 april 2012 16:18

Nej då sitter man här hemma.

Sjuk i magsjukan och ont i kroppen. Nej pest o pina!

Men man får ta och försöka tänka positivt! (Dock är d inte lätt när magen mumlar och man står hulkande över toaletten.)

Nej jag ska ta och försöka uppdatera bloggen medans jag e dålig bättre än vad jag gjort o sen så ska jag ta o se lite serier medans.

Idag blire:


Shuffle! En gammal goding jag ska se om! Riktigt bra och kan rekommenderas!

 


Vampire knight! Oxå en sjukt bra serie som jag hör o höpna aldrig hann se klart, då jag började jobba och glömde bort denna, men nu ngr år senare ska jag se om den! Se den! Ni kommer gilla den, inga jädrans glittrande mes vampyrer här inte.

 


Prince of tennis! Började se denna för gn vecka men vetat om denna länge, inte riktigt dragit till den men valde nu att ge en chans... Bra faktist! Ibland kan d bli lite "meh" stunder men overall helt ok!

 


Hur skall ni spendera er måndag?

Av mixi - 5 april 2012 16:43

 

Nu skall jag ta och göra lite knäckers. Det e fruckostknäckerbröd med keso på och aromatkrydda. Jag tycker det e så förbaskat gott!!

Sen kanske om jag ska ta o se lite av mina serier oxå. 

SÅ svårt när man har en hel del och hålla reda på redan. Men det skall no bli bra ändå tror jag.

Av mixi - 4 april 2012 20:35

Idag har jag absolut inte gjort ett dugg. Förutom att lyssna på musik!

Just nu e jag fast på SHINee´s senaste "sherlock". Tycker absolut ni ska ge den en chans så jag postar den här under.

ENJOY!

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards