mixi

Alla inlägg under december 2011

Av mixi - 16 december 2011 18:06

Fick denna tröjja i paketet idag!

Finns ej längre i denna färg men finns i dom andra... rosa o beige haha. =) I was lucky!  

Av mixi - 16 december 2011 17:39



Okej nu kanske jag ska a o förklara rubriken. Grejjen är såhär, att jag köpte tidigare ett torrfoder (annat märke pgr av brist av pengar) och nu för ca en vecka sedan så märktes skillnaden... han har blivit magrare, äter VADSOMHELST som tex skogaholmslimpa ect skriiiker efter mat och tappat lite päls.  Så köte lyxig och god blötmat med hans favorit nötfärs, men tror ni det dög? NEJ! Han fnös o gick, han svälter hellre än äter god mat. men men d han får!  

Av mixi - 16 december 2011 15:11

Har beställt ngt smått bara från HM. Ska iväg vid 16 och hämta det. Har för mig jag köpte en tröjja? =P

Jag får väl visa sen ^^


 

Av mixi - 16 december 2011 14:35

(Ignorera fotodatumet, har ej ställt in rätt datum eller tid)

Men jag håller på och packar nu. Skall flytta ihop med min pojkvän i slutet på januari vilket skall bli spännande.  Flyttar även 2,5 timme iväg ifrån min hemstad vilket känns lite tråkigt men det finns ju tåg och buss om jag skulle vilja spontan åka ned hit och gubben ej vill köra. Känns som även man rensar o rensar så är det inget som försvinner?? 

Av mixi - 16 december 2011 14:05

Jag har varit off sen augusti men skall försöka updatera lite bättre. Men att ge er en kort updatering för nu, jag har dragit ut en visdomstand vilket gör att jag ej kan äta vanlig mat då det e ett stort hål och gör ont som satan. Så detta är min mat idag:

Nestle´s Spagetti med köttfärssås... den e... ja gjord för barn... ingen smak och väldigt mosig... Smakar som utspädd raviolisås faktist! Men inget jag direkt skulle äta jämt XD (Som vissa gör vilket jag finner idiotiskt)


Ska äta upp detta och hoppas jag inte är fortsatt hungrig. Skriver sen. 

Presentation


Följ mitt liv som mamma till min dotter som föddes den 3:e Maj 2013.
För kontakt:
wewe-87@hotmail.com
Instagram: mixilicious87

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Anime

Kategorier

Omröstning

Vad är roligast?
 Anime
 Manga
 Tv-spel
 Dataspel
 Handburna spel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna avtryck

Mammas älskling

Lilypie First Birthday tickers

Ovido - Quiz & Flashcards